LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Evelina - 19 mars 2011 23:52

jag vet hur tårar smakar, jag vet hur läppar ler och jag vet hur kroppen skakar när man inte orkar mer.

 

du kom där som en räddare i nöden,

jag tänker på stunden, då du stod där framför mig, jag fattade inte då,

men jag älskar dig.

för dagarna gick och jag försökte tro mig själv,

jag sa hela tiden ''dendär tjejen, hon e speciell''

och jag hade rätt,

så jävla rätt,

för när jag låg som längst ner på botten så fick hon mig till toppen,

nu faller jag igen, men hon vet att jag älskar henne,

för allt hon gjort, utan henne skulle jag inte orka.

det är tack vare dig som jag stannar kvar här idag.

du begär inte att jag ska skratta varje dag,

men för dig, för dig ljuger jag inte.

du är världens bästa.

spelar ingen roll vad som än händer så finns jag för dig.

 

tro mig när jag säger dethär : det är du och jag föralltid, och inget kan förstöra de, storasyster.

 

A+E

Av Evelina - 19 mars 2011 23:08

..men jag vet att du betyder så otroligt jävla mycket.

och det gör så sjuukt ont att se dig såhär min vän.

  

Av Evelina - 19 mars 2011 21:41

hur mycket jag gråter för dig,

jag vet att du inte vill att jag gråter, men jag kan inte göra annat,

ända sen den där jävla dagen kom, när jag fick beskedet från mina föräldrar att du måste bort, du mådde dåligt och var för aggresiv för att stanna,

ända sen den dagen kom, då har mina tårar aldrig tagit slut,

den 21/10-07 fick jag beskedet, den 22/10-07, då fanns du inte längre här,

du var helt borta, och jag hann nog inte ta ett riktigt farväl känner jag.

och nu är det för sent,

om 7 månader och 3 dagar har det gått FYRA år sedan du lämnade mig, och jag gråter än, förstår du hur ont det gjorde att förlora dig,

 

Det finns en röst som ropar till mig, som frågar mig '' hur kan du vara glad när din största ägodel är DÖD''

men sanningen är att jag är inte glad, jag är verkligen inte glad, har aldrig varit så glad igen som jag var när jag hade Chavelle vid min sida,

när det var han & jag, då mådde jag skit över andra saker, nu mår jag skit över han,

kommer fortfarande ihåg när jag fick dedär beskedet,

jag kunde inte gå i skolan, kunde inte äta, allt var så tomt,

det fanns inget annat än tårar i min blick,

de var då jag började skära mig & hata mitt liv,

knivarna utvecklas och blir till cigg och annat skit,

förlåt för att jag gjort såhär mot dig, vi ses snart min vän, vi ses snart.

 

 

imorgon i kyrkan, jag kommer bryta ihop, kommer inte orka, är så förstörd.

kom tillbaka, snälla du :'(

 

 

denna bild tog när du väntade på att försvinna föralltid, jag ser tårarna i dina ögonen, de är så hemskt, de gör så ont!

Av Evelina - 19 mars 2011 19:30

gothia, som vi kommer göra om i år :D


när vi mötte ''USA red stars''  typ

Av Evelina - 19 mars 2011 19:26

Dag 5-sex sånger jag tycker om
 alla länkar är spotify

  1. Kent – Utan dina andetag 
  2. Aerosmith – Cryin'
  3. Oasis – Stop Crying Your Heart Out
  4. Martina McBride – Concrete Angel
  5. Azalea BK Flickor 93 – Fotboll I Mitt Hjärta  (för att den e om fotboll såklart!)
  6. RENT Soundtrack – Seasons Of Love

kan inte välja om 6 bästa för alla är så jävla bra,

och det är lixom vilket humör jag e på, om ni fattar?

Av Evelina - 19 mars 2011 19:15

hejsan,

idag har jag varit i edsbyn typ hela dagen,

klev upp 06.30 imorse,

klädde på mig lite bara,

åt lite -.

sen vid 07.20 så åkte vi och hämtade upp elin & håkan,

sen satt jag & elin typ aaas trötta i bilden i 2 timmar, kunde inte somna, vi var framme i byn vid 09.30

så klädde jag på mig resten & så,

sen gick vi till dom andra,

sen gick vi ut & värmde upp lite,

sen började träningen,

fyfan, ALLT gick skit, känner på mig att jag inte är medtagen till resten av träningarna...

men skitsamma,

orkar inte skriva mer,

släppte inte in ett enda mål på matchen iaf,

fast jag stod bara 15 minuter,

blir så jävla irriterad på vissa förresten..


men idag fick jag äntligen träffa min Hanna,

+ min Anna. <3

 

 

ikväll ska jag titta på körslaget för Elins pappa ska vara med :D

team Järvsö!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards