LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Evelina - 14 mars 2011 22:55

OM DIG:
namn: Evelina

bor: Niken
syskon: 1 storebror
ålder: 15 år om 3½ månad
född: 960607
ögonfärg: blå/grön
längd: 164/65 cm
sko storlek: 38-39
höger eller vänsterhänt: högerhänt.
stjärntecken: tvilling
hårfärg: brunt, egentligen blondt
födelseort: hudik

DAGENS..
låt:
atle- knark
saknad: Anna

kläder: ginalinne, adidaskofta och tights
smink: mascara & eyeliner
underkläder: piece trosor och vit bh
mat: nå pasta shoff
köp: inget själv
göra sen: sova..
godis: nå lösgodis
pinsammaste: det jag berättade för anna, skäms ihjäl hur dum jag var

SVARA ÄRLIGT:
tycker du om att plocka svamp:
nej!
tycker du om godis: kommer i omgångar.
hur många gånger i veckan äter du godis: inte lika ofta nu, max 2.
äter du oftast nyttig mat: nja
tycker du att du själv är söt/snygg: nej
ger du mycket komplimanger till andra: varierar
är du nöjd med ditt förnamn: nej!
tycker du att du själv är smart: nej:p
vad är det sämsta hos dig: att jag aldrig tror på mig själv.
vad är det bästa hos dig: att jag ställer upp för andra?
har du bra självförtroende: nej
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: för många, idag har jag suttit i 6 timmar...
du tycker om att vara med killar: ibland:)
hur många har du haft sex med: :)
känner du dina grannar: aa
äger du några Björn Borg trosor: nej
använder du BH: ja
gillar du skolan: inte lektionerna, men rasterna kan va kul ibland
har du någon gång skolkat: aa
spelar du något instrument: nej
sporter/aktiviteter har du gått i: gått: innebandy,handboll,karate,ridning. går i nu : fotboll.
har du några tatueringar: nejj
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: typ 10 ggr på morgonen, sen 10 ggr när jag kommer hem, den 2 ggr innan jag lägger mig,
tycker du om djur: aa
är du bortskämd?: njae


BRUKAR DU...
sova: jarå
ta mediciner du inte borde ta: nejdå
röka: ibland
snusa: nej!
skada dig: gjorde.
klä dig i svart: aa
lita på folk: nej.
drömma mardrömmar: ja:'( 
gå i skolan: aa
gå i kyrkan: bara på konfan & examen
ljuga: smått,
vilja dö: ibland

NÄR...
åt du senast:
de va längesen:( typ vid 17
läste du ut en bok senast: längesen de med,
svor du senast: ingen aning:D
hade du sex senast? .
sjöng du senast: nu
klagade du senast: typ helatden ju
klantade du dig senast: venne

HAR DU...
för många vänner: nej
förföljelsemani: ibland känns de som om ngn alltid är efter mig, men jag lurar nog mig själv bara

någon annan psykisk sjukdom? har många sjukomar jag
skadat någon?: aa
färgat håret: aa
några piercnings: öronen.
egen dator: aa, 2
några hemligheter?: aop

Av Evelina - 14 mars 2011 22:52

..för jag vet jag klarar allt bara jag har dig.

Av Evelina - 14 mars 2011 21:43

vem vore jag utan dig?

vad skulle jag gjort utan dig?

kommer du någonsin förstå vad och hur mycket du betyder för mig?

vi har inte känt varandra i år och dagar,

men för mig känns det som om vi alltid känt varandra, för du läser mig så bra, och du förstår mig om ingen annan, accepterar mig för den jag är och du ser igenom mig, du hjälper mig att fortsätta kämpa och se framåt.

att träffa dig på träningarna, och bara kunna krama om dig utan problem, att bara känna den trygghet, den värme, den glädjen du ger mig. DU gör mig lycklig Anna, DU

Gud förlorade sin vackraste ängel, för den 6/2-1996 kom du till våran jord,

och jag vill aldrig i hela världen att du lämnar denna jord innan du är 100 år.

helst inte då heller, för då ska vi sitta i en varsin gungstol på samma ålderdomshem och dricka saft och äta kakor och snacka skit.

jag lovar.

jag skulle aldrig göra något för att såra dig, och nu Anna, nu är jag redo, jag LOVAR, hör du? jag LOVAR att sluta upp med dendär skiten, för det är du och jag mot världen.

bara jag har dig så blir allt så himla bra,

du har alltid funnits där sen vi lärde känna varandra, är så himla glad att vi är jävla bra på fotboll ;) för de var ju där vi träffades!

det är du och jag föralltid, lova att aldrig lämna mig,

då har jag ingenting kvar.

 

du är en av dom få bästa människorna i världen,

du har gjort mitt liv värt att leva, och jag gör allt för dig.

du är mitt ljus i mörkret och min stjärna på himlen.


         

jag älskar dig min vän, så otroligt jävla mycket!

/ din evelina. 




Av Evelina - 14 mars 2011 20:00

  • jag har alltid velat ha tandställning.
  • jag vill operera min mage för jag har haft såna problem, när jag haft så ont att jag inte kunnat gå.
  • fotboll är mitt allt.
  • jag fick mitt första MVG på ett So prov vi hade, jag som suger på so. eller vare svenska?
  • jag har svårt för att lita på folk.
  • min mamma har hjälpt mig mest av allt.
  • jag kan inte vara hemifrån länge..
  • jag måste ha djur i min närhet för att må bra.
  • jag älskar hästar, jag red en gång i tiden..
  • jag lyssnar på deppmusik typ hela tiden.

:)

Av Evelina - 14 mars 2011 19:59

Dag 1-Tio fakta om mig själv
Dag 2-nio saker jag gör varje dag
Dag 3-åtta saker som irriterar mig
Dag 4-sju rädslor
Dag 5-sex sånger jag tycker om
Dag 6-fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7-fyra dåliga vanor
Dag 8-Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9-två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10-En person jag litar på



Av Evelina - 14 mars 2011 19:56

det läre bli gothia de!


typ invigningen på Ullevi! mjommjom!  

Av Evelina - 14 mars 2011 19:13

Ludde:

                         

 

Svartsvans:

            

  Prover:

                    

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards