LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

even the best fall down sometimes.

Av Evelina - 22 april 2012 10:58

hallådär.

veckan har varit ganska så bra, vissa delar av den iallafall..

började med att jag var heelt slut på måndagen, efter matchen i söndags, som vi förövrigt vann med 4-1.

hade sjukt ont i halsen och kroppen var helslut, så jag kände att - ingen träning för mig på måndagen..

tisdagen kändes detsamma, hela jag var trött, less och ville bara hem från skolan och gräva ner mig.

så då blev det inte heller någon träning,

onsdagen gjorde jag inget, hade gett mig fan på att jag skulle träna på torsdagen.

MEN  när pappa kom hem med matkassarna, så skulle jag laga mat, så höll storebror upp kassen och jag skulle plocka de jag behövde, såklart går handtaget sönder på kassen och 2 hundmatsburkar & någon liter mjölk föll ner RAKT på min fot, så fick inte på mig skorna riktigt förens igår.. så ingen träning. haha så klantigt!!


men iallafall så har det varit skönt att vila för nu är kroppen frisk!

hade iallafall nationella i engelska igår, läs & hörförståelse, de gick väl inte så bra, men ska inte säga nått förens jag vet resultatet  :)

i fredags så var jag bara hemma och slappade, kollade på ghost whisperer med mamma o morbror <3

lösdagen sov jag ganska mycket utav, a-laget hade match i gävle och den vann dom, bästa brudarna!

själv var jag,mamma,pappa,J & morbror och kollade på storebrors match igår, vinst 2-1!

sedan åkte jag & morbror och handlade och hyrde film, sen åkte vi hem, åt varmamackor <3

sedan kollade jag på en film, då blev klockan 22 och jag gick och la mig, sjukt jävla trött är jag varje dag!!

nu ska jag städa lite, ska försöka blogga lite oftare än på helgerna kanske..

hahaha.


hare bra! häj.



(går inte lägga in bilder för internet är efterblivet)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards