LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina - 19 juli 2012 01:33

Efter att ha suttit vid elden & vattnet i 5 timmar så valde vi att dra oss hemåt med 9 fiskar, ett glatt humör men ändå väldigt trötta,
Har faktiskt gått och lagt mig redan så ska försöka sova nu, hoppas verkligen på att vakna till fint väder sen:)
Har faktiskt blivit bättre på att blogga, eller hur? Kul:)
Försökte även ladda upp en bild på solnedgången i förra inlägget men just den bilden kom inte med. Såklart..
Så jag slänger in den nu:)

Av Evelina - 18 juli 2012 21:53

Sitter nere vid dellen och eldar med mamma, morbror & j.
Mamma & j sitter och fiskar & har fått 6 st.
Gud vad mina missar kommer bli glad då:)
Jag & morbror badade även:)
Sen har vi grillat korv & så.

Av Evelina - 18 juli 2012 14:42

Har äntligen kommit igång lite med träningen, varit och tränat 1.5 timme med pappa nu, eller jag tränade och han sa vad jag skulle göra,
Jobbade 45 min med stegen, fick hoppa & skutta och alt vad jag gjorde.
Var iallafall skönt, så nu ska jag duscha och sen hitta på nått i det fina vädret!:)

Av Evelina - 18 juli 2012 10:54

Hallå, har legat Vaken ett tag men har inte orkar kliva upp,
Men ska faktiskt kliva upp nu så jag kan åka och träna med pappa.

Av Evelina - 17 juli 2012 23:55

Ligger i badet just nu, är verkligen skönt efter att ha varit nere vid dellen & grillat & eldat med morbror!
Känns som om det var flera veckor sen jag duschade / badade, fast egentligen var det igår..
Nä nu ska jag njuta av det varma vattnet och sen ska jag sova,
Imorgon väntas ett stenhårt träningspass!
Toppform..?

Av Evelina - 17 juli 2012 14:54

Har kommit hem från sundsvall nu, är så sjukt trött, klev upp 7 imorse så nu tänker jag sova.

Av Evelina - 17 juli 2012 13:46

Tyckte de va kul att blogga med den här appen så jag slänger in en bild på de ganska fina vädret!:)

Av Evelina - 17 juli 2012 13:28

Nu har det äntligen kommit en bp app till iPhone,
Så jag kanske blir lite roligare på bloggen nu.
Just nu är jag iallafall påväg hem från Sundsvall, gått på stan i själva Sundsvall, har faktiskt aldrig varit där:)
Men de fanns rätt många affärer,
Köpte bara ett tvspel & en tunika/klänning eftersom jag gick i långärmad & långbyxor när det plötsligt vart soligt och 22 grader.
Sen handlade jag även godis påvägen hem:)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards