LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Evelina - 8 januari 2013 22:45

Sist jag skrev så låg jag också här, skulle ju inte sova då men somnade i 2 timmar ändå..
Sen klev jag upp, tittade på 112 på liv & död, sen på inkognito, den är fan jävligt bra.
Efter de så slog jag över till Ghost wisperer, har nyss borstat tänderna åså & har lagt mig & ska fortsätta titta på gw,
Imorgon är de skola igen, resurs på morgonen, sen lite samhälle, kuratorn, sen vet jag inte hur länge jag blir där så vet inte villa lektioner jag hinner med..

Ska försöka sova nu iallafall fast de känns ganska omöjligt, haha.

Av Evelina - 8 januari 2013 17:53

Första skoldagen efter jullovet nu, de har varit skönt med jullov, men de blir nog skönt med skola nu också så man kommer in i lite rutiner.

Eftersom jag sov så dåligt så har jag varit på uselt humör,
Dagen var riktigt dryg,väntade på skolan i över 1 timme, hade engelska, sen 1.5 timmes lunch..
Sen matte,samhälle & till sist spanska.
På spanskan fick vi reda på vårat spanskaprov som vi gjorde innan lovet & jag fick ett C, blev sjukt förvånad, trodde att jag skulle ligga på gränsen mellan E&F,
Men ett C satt bra, för den jobbiga, sura dagen, blev så glad!

Ja sen slutade jag 16, då väntade jag på pappa som kom & hämtade mig, så handlade vi sen åkte vi hem, nu har vi nyss ätit, & så dum som jag är så har jag lagt mig nu, kommer inte somna inatt..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards