LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Evelina - 9 januari 2013 07:26

Onsdag idag, mitten på veckan, & jag sitter just nu på bussen påväg in till skolan,
De va svinkallt att stå ute och vänta på den idag, & de ska bli kallare nästa vecka, känns inte så bra.

Aja, som jag skrev igår så börjar jag om ca 35 minuter med matteresurs..
Inte de roligaste jag vet men då slipper man göra allt hemma:)

Kunde sova någorlunda inatt iallafall.. Somnade först vid 1, men sen har jag dock vaknat 4 gånger & varit vaken ett tag..
& sen känns de så elakt, om man smsat med någon på kvällen, sen slutar båda skriva, så vaknade jag vid halv fem, såg att jag hade fått ett sms vid 00, men varken hörde eller såg de & sen somnade jag ju, så får man ett sms som man vet att man skulle ha svarat på men man har missat de, fy de känns så elakt..

Nu är jag i forsa så ska sluta skriva för de kliver på så mycket folk här:(

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards