LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Evelina - 17 januari 2013 23:20

Gud vad med inlägg ni fått nu,
Angående rubriken, är jag så less på mig själv, har sen torsdag förra veckan nästan slutat ätit, har haft en period då jag ätit dåligt, men inte såhär dåligt..
De slutade med att denna vecka åt jag varken frukost, lunch, eller middag.. Åt inte på över 1 dygn..
Men efter att ha pratat med mamma så hjälper hon mig, vet inte anledningen till att jag inte längre har någon aptit..


Ja saksamma, de löser sig någongång.
Idag så tog jag 8.20 bussen till stan, satt på skolan 1 timme innan vi började med svenska, jobbade med antiken där, sen hade vi lunch, sen hade vi naturkunskap, då fick vi veta provresultatet, fick 21/23 så jag är nöjd.
Sen började vi prata om kost åså, känns ganska jobbigt att prata om sånt just nu pgr av de jag skrev ovan..

Efter den lektionen så hade vi matte, fick reda på testet där också, gick sämre men ändå helt okej.
Sen började vi räkna index åså, rätt svårt..

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med sista dagen i skolan för denna veckan, sedan ska jag till ortopeden, längtar as hell, nä.

Av Evelina - 17 januari 2013 23:12

Dagens låt: nickelback- far away
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara, eyeliner & ögonbrynspenna
Dagens klädsel: ginalinne, kofta, tights
Dagens roliga händelse: när Georg gick in i blomman
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: mataptit
Dagens saknad: linn, melissa, Simon<3
Dagens drog: ingenting
Dagens tråkigaste: äter för lite
Dagens finaste: Mamma
Dagens måste: sova
Dagens dricka: lite mjölk & näringsdryck
Dagens köp: inget
Dagens mat: fisk & potatis
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: upp & ner
Dagens skratt: åt Georg
Dagens tanke: våga!
Dagens irritationsobjekt: folk
Dagens smycke: halsband
Dagens just nu: bloggen & tv
Dagens önskan: att allt blev bra
Dagens längtan: till storebror<3

Av Evelina - 17 januari 2013 22:45

STEG 1
Namn: Evelina Fredin

 Födelseplats: Hudiksvalls BB
Bor: Näsviken
Ögonfärg: blå/grön
Hårfärg: brunett
Skostorlek: 38/39
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: domdär ''ridskorna''

 Dina svagheter: tror inte på mig själv.

Rädsla: höjdrädd, svikare

 Är idol din smak? : ja
Gillar du skolan? : ibland.

 STEG 3
Första tanke när du vaknar: vad är klockan?
När somnar du: när jag är trött

 Tror du på dig själv? : nej tyvärr
Kommer du överens med dina föräldrar? : ibland

STEG 4
Pepsi eller Cola? : cola
McDonalds eller Burger King? : ingen
Adidas eller Nike? : adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea? ingen
Choklad eller vanilj? : choklad

 

STEG 5
Svär du? : ja

Sjunger du? : när jag lyssnar på musik bara

Duschar du varje dag? : ja

Vad vill du helst jobba som? : psykolog.

Vad händer till helgen? : träning

Vad vill du helst göra just nu? : dö

 


STEG 6

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? : ja
Rökt? : ja
Snusat? : nej
Shoppat? : aa
Ätit en hel ask müsli? : nej
Ätit sushi? : nej
Stått på scen? : nej
Skejtat? : nej
Bakat? : ja
Stulit något? : nej
Ljugit? : ja
Rakat dig? : ja
Kysst någon? : nej
Kramat någon? : ja
Haft sex? : nej

STEG 7

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? : varit lite för full bara.
Varit full? : ja
Blivit kallad hora? : ja
Blivit nerslagen? : inte nerslagen till backen.
Busringt någon?: ja
Gjort något som du ångrade? : ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov? : ja
Kastat en sten på nån ruta? : nej

STEG 8
Vad ska du göra i sommar? : sola och bada

Vad ska du göra i vinter? : plugga

När tar du studenten? : 2015
Vad gör du efter gymnasiet? : antagligen plugga vidare

 

hej.

Av Evelina - 17 januari 2013 22:30

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[ ] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du är kär i nån du inte kunnat få
[x] Du är kär nu
[x] Du har sårat nån så de börjat gråta
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[x] Du har haft ett förhållande som varade över ett år

ÄRLIGHET
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[x] Jag har rökt.
[x] Jag tar/har tagit mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.

UTSEENDE
[ ] Jag är längre än 170cm.
[x] Jag tycker att jag är ful
[x] Jag blir lätt brun.
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[x] Jag har haft/har tandställning.
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[ ] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[x] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.

SKAMLIGHETER
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

Anorexia
[x] Du känner dig svag.
[X] Du hatar din kropp.
[x] Du har dåligt självförtoende
[ ] Du använder laxeringsmedel
[x] Du tycker att du behöver vara smalare
[x] Du fryser väldigt lätt

ADHD

[ ] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[/] Du har koncentrations svårigheter
[/] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor.
[ ] Du pratar hela tiden.
[ ] Du tar receptbelagda mediciner
[x] Du blir väldigt arg väldigt lätt


Bipolar Disorder
[ ] Du kan vara vild ibland
[x] Du är lättirriterad
[x] Du sover nästan inte / sover dåligt
[ ] Du har missbrukat alkohol, droger eller sex
[x] Du har tänkt på/försökt ta livet av dig
[x] Du har humörsvängningar


Bulimia Nervosa


[x] Du har spytt upp allting som du har ätit
[ ] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter
[ ] Du äter snabbt
[x] Du har tränat så mycket tills du spytt
[x] Du säger alltid att du är tjock när andra säger att du inte är det

Conduct Disorder
[ ] Du är en mobbare
[ ] Du hotar andra människor
[ ] Du hamnar ofta i slagsmål
[ ] Du har våldtagit/antastat någon
[x]Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning

Depression
[x] Du är alltid/ofta ledsen
[x] Du gråter ofta
[x] Du kan vara väldigt osocial
[x] Du har dåligt självförtroende
[ ] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.

OCD
[tvångstankar]
[x] Du måste göra särskilda saker tills det känns rätt
[ ] Du måste ha saker i en särskild ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker
[x] Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier
[x] Du måste kontrollera saker flera gånger

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards