LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Evelina - 10 januari 2013 21:46

Torsdag & en dag närmare helgen.

Behöver verkligen helg nu, orkar inte dehär mera nu, haha..

är redan sjukt less på skolan så de är inte klokt.

har två prov nästa vecka, och ett test..

känns inte så bra ska jag säga er.


Igår hade jag ju träning mellan 21.30-22.45 var hemma 23.15 och var ju pigg, såklart, så jag va vaken till kvart i tre tror jag den var..

skulle upp 05.45 imorse, pappa väckte mig, men jag somnade om 40 minuter, så jag missade specialidrotten och allt skit.

så jag åkte in till svenskan istället då.

har varit lite grinig och trött idag,

har inte mått så bra heller med tanke på att jag inte äter så bra..


iallafall så åkte jag hem och åt när vi hade slutat, de va ju bra men inte tillräckligt bra.


sen fixade jag över alla bilder från iphonen till datorn, eftersom min mobil åker till thailand imorgon & får en liten uppfräschning och blir lagad!


Saksamma, har sett på sista avnittet av inkognito eller vad det heter, den är sååå bra,jag dör!!


ja saksamma igen! ska snart lägga mig, eftersom jag ska upp 05.45 imorgon också, och jag behöver verkligen lite mer sömn..

ja men vi hörs väl då, hej.


 

Av Evelina - 10 januari 2013 21:37

2012 är slut!

 
Kärlek under 2012 . .
Har du kysst någon? ja
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? ja
Har du varit kär i någon? JA
Har du haft sex med någon? nä
 
Dina vänner under 2012. .
Har en vän dött? ja.
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja
Har du varit kär i en vän?  nä
Har du fått mer en fem nya vänner under året?  ja
 
Du under 2012 . .
Har du varit på Gröna Lund?  ja
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? nej
Har du varit utomlands? nej
Har du varit i en annan stad? ja
Har du bott hemma? ja

När har du som mest gråtit under 2012? När simon dog..

 
 Har du pussat någon?ja
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? ja
Har du gråtit? ja
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen? ja
Har du kissat på dig? haha nej
Har du sovit i tält? ja
Har du sovit under bar himmel?  nej
 
När ..
Grät du senast? igår eftermiddag
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? i morse
Lyssnade du på musik senast? nu
Hade du kul senast?  jadu, nyår
Hade du tråkigt senast?  nu 
 
Vem . .
Kysste du senast? F..
Kramade du senast? mamma
Pratade du i telefon senast med? morbror
Fick du sms av senast? Sabina

Denna månad . .
Har du varit kär?  varje dag :(
Har du kysst någon?  nej.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards