LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under december 2010

Av Evelina - 15 december 2010 20:15

imorgon är förhoppningsvis min sista dag med sneda framtänder, hoppas det går bra med tandställningen, är otroligt orolig nu, men men, jag vill ju få bra tänder, så det är väl bara att spela med.

Av Evelina - 13 december 2010 23:23

ja, idag har jag dragit ut 2 tänder, det gjorde inte ont, men dom 4 sprutorna jag fick gjorde därimot SKIIIIT ONT!

bedövningen satt i från kl 1 till kl 6, men nu ären borta iaf,  men har fett ont i munnen nu, vill helst inte äta eller dricka något på flera år nu, så jävla ont :(

MEN snart är min behandling klar, ska få rälsen på torsdag, sen behöver jag inte oroa mig mera,

dt är väl bara att spänna som gör ont,

hehe.

menmen, dt kmr nog gå bra,

såhär ser det i vilket fall ut i min mun nu:  

gjorde bilden lite suddig för att inte äckla er för mkt,
känner fortfarande den äckliga blodsmaken ja, men nu äre över iaf.

  

jag, häh

Av Evelina - 9 december 2010 22:32

...VG på mitt no prov :D

men förrsten så tappade jag mitt GOTHIA CUP armband :( men jag har satt utt de på väggen nu som vanligt :D

nu ska jag typ titta på disney och sociala mig på fb :D

Av Evelina - 8 december 2010 18:32

5 saker jag hatar :

1. TANDSTÄLLNINGEN

2. grupptryck

3.folk som ljuger medvetet för att såra.

4. dryga människor som tror att dom är något.

5.kylan


10 saker jag älskar

1.spela fotboll

2. träna

3.åka slalom

4. kramas

5 folk som älskar att kramas

6. sanna vänner

7. Parfymer

8.att knäppa kort

9. såna som ställer upp för andra.

10. sommarlov


15 saker jag längtar till

1. SOMMARLOV

2. FOTBOLLSSÄNSONG

3. GOTHIACUP

4 värmen

5. att kunna bada

6. jag får körkort

7. slutet av december när jag åker till åre & firar nyår med världensbästa lisa&erik mfl

8. tills jag träffar min lilla Nea

9. att få ett barn

10. att bli kär i rätt..

11.tills jag får träffa Sabina<3

12. tills en viss person insett vad hon gjort

13.julafton

14. min födelsedag

15. jullovet


Av Evelina - 7 december 2010 22:06

haha a, nu sitter jag med ett fett störig och irriterande och jobbigt och allt vare är tandställning i käften, kan knappt äta, har inte lärt mig svälja än,

haha.

 

sådär ser de ut.


nä nu måste jag fan plugga Biologi.

tur att jag sov middag så jag slipper vara trött

Av Evelina - 3 december 2010 23:55

Morfar, jag har aldrig insett att man verkligen kan sakna någon så himla mkt, någon som man aldrig har träffat, du vet inte ens att jag lever, du hade inget barnbarn innan du försvann, men nu har du det, jag är ledsen att jag inte fanns vid liv när du inte längre kunde leva, för hade jag vetat hade jag funnits vid din sida, jag hade kämpat för oss båda så ingen faller ner, jag älskaer dig så mycket och det hoppas jag att du ser. När mamma var lika gammal som jag är nu, 14/15 år, då försvann du, du fanns inte mer, och när jag var mindre, då följde jag med mormor på din grav, jag förstod inget då, jag visste inte att det var min morfars grav som jag satte ned dom vackra blommorna på, när jag var mindra grät jag väldigt ofta, och varje gång  mamma frågade vad det var, så visste jag att det var dig jag grät över, för det var dig jag saknade. förlåt mig, jag fanns inte i tid, men jag älskar dig morfar.


När jag kommer ut så finns det bara lögner & hela dagen gåpr sönder,

sen när jag kommer hem, förstörd efter orden, sitter på mitt rum, helt ensam på jorden.

jag har hållt mitt huvud högt, och kallat mig för stark, men alltid bara krossas när jag faller ner mot marken.

Av Evelina - 3 december 2010 07:44

Idag är det fredag, äntligen,

jag ska nog fixa lite hemma idag så dt är fint i iaf mitt rum när jag kmr hem, mysigt :)

sen åker ju jag&pappa till sthlm imorgon till söndag så hinner nog inte blogga så mkt, kan nog inte mobilblogga för jag har inga pengar,

men isf skriver jag när jag kmr hem :D

men kmr säkert uppdatera ikv, nu ska jag fixa mig, puss

Av Evelina - 2 december 2010 07:55

hej, nu ska jag snart borsta tänderna och åka till tandreglerarn för dom ska fixa en mall till min tandställning (Inte räls)

så då ska jag dit, kanske byta snodda eller få bort dom helt :D

ja, och sen åker jag tillbaka till skolan, om jag inte får så jävla ont som sist, (om jag ska få nya snoddar asså.)

men sen så åker ju jag & pappa till sthlm på lördag, bara över helgen, sen på måndagen så har jag tid till rönken pgr av mina fötter, usch!

ah, så vi får se vad de ger för resultat då.

sen den 13 ska ju jag dra ut 2 tänder, samtidigt :'o

är så jävla rädd, kommer säkert dö ettag, så om jag dör, : JAG ÄLSKAR ER.


haha, närå, men jag ska noig överleva ettag till iaf,

men nu måste jag jätte skyndmig as mycket!

puss

hörs sen:D




Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards