LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

hur ska jag någonsin kunna tacka dig?

Av Evelina - 14 mars 2011 21:43

vem vore jag utan dig?

vad skulle jag gjort utan dig?

kommer du någonsin förstå vad och hur mycket du betyder för mig?

vi har inte känt varandra i år och dagar,

men för mig känns det som om vi alltid känt varandra, för du läser mig så bra, och du förstår mig om ingen annan, accepterar mig för den jag är och du ser igenom mig, du hjälper mig att fortsätta kämpa och se framåt.

att träffa dig på träningarna, och bara kunna krama om dig utan problem, att bara känna den trygghet, den värme, den glädjen du ger mig. DU gör mig lycklig Anna, DU

Gud förlorade sin vackraste ängel, för den 6/2-1996 kom du till våran jord,

och jag vill aldrig i hela världen att du lämnar denna jord innan du är 100 år.

helst inte då heller, för då ska vi sitta i en varsin gungstol på samma ålderdomshem och dricka saft och äta kakor och snacka skit.

jag lovar.

jag skulle aldrig göra något för att såra dig, och nu Anna, nu är jag redo, jag LOVAR, hör du? jag LOVAR att sluta upp med dendär skiten, för det är du och jag mot världen.

bara jag har dig så blir allt så himla bra,

du har alltid funnits där sen vi lärde känna varandra, är så himla glad att vi är jävla bra på fotboll ;) för de var ju där vi träffades!

det är du och jag föralltid, lova att aldrig lämna mig,

då har jag ingenting kvar.

 

du är en av dom få bästa människorna i världen,

du har gjort mitt liv värt att leva, och jag gör allt för dig.

du är mitt ljus i mörkret och min stjärna på himlen.


         

jag älskar dig min vän, så otroligt jävla mycket!

/ din evelina. 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards