LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

någon jävla lista:)

Av Evelina - 14 mars 2011 22:55

OM DIG:
namn: Evelina

bor: Niken
syskon: 1 storebror
ålder: 15 år om 3½ månad
född: 960607
ögonfärg: blå/grön
längd: 164/65 cm
sko storlek: 38-39
höger eller vänsterhänt: högerhänt.
stjärntecken: tvilling
hårfärg: brunt, egentligen blondt
födelseort: hudik

DAGENS..
låt:
atle- knark
saknad: Anna

kläder: ginalinne, adidaskofta och tights
smink: mascara & eyeliner
underkläder: piece trosor och vit bh
mat: nå pasta shoff
köp: inget själv
göra sen: sova..
godis: nå lösgodis
pinsammaste: det jag berättade för anna, skäms ihjäl hur dum jag var

SVARA ÄRLIGT:
tycker du om att plocka svamp:
nej!
tycker du om godis: kommer i omgångar.
hur många gånger i veckan äter du godis: inte lika ofta nu, max 2.
äter du oftast nyttig mat: nja
tycker du att du själv är söt/snygg: nej
ger du mycket komplimanger till andra: varierar
är du nöjd med ditt förnamn: nej!
tycker du att du själv är smart: nej:p
vad är det sämsta hos dig: att jag aldrig tror på mig själv.
vad är det bästa hos dig: att jag ställer upp för andra?
har du bra självförtroende: nej
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: för många, idag har jag suttit i 6 timmar...
du tycker om att vara med killar: ibland:)
hur många har du haft sex med: :)
känner du dina grannar: aa
äger du några Björn Borg trosor: nej
använder du BH: ja
gillar du skolan: inte lektionerna, men rasterna kan va kul ibland
har du någon gång skolkat: aa
spelar du något instrument: nej
sporter/aktiviteter har du gått i: gått: innebandy,handboll,karate,ridning. går i nu : fotboll.
har du några tatueringar: nejj
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: typ 10 ggr på morgonen, sen 10 ggr när jag kommer hem, den 2 ggr innan jag lägger mig,
tycker du om djur: aa
är du bortskämd?: njae


BRUKAR DU...
sova: jarå
ta mediciner du inte borde ta: nejdå
röka: ibland
snusa: nej!
skada dig: gjorde.
klä dig i svart: aa
lita på folk: nej.
drömma mardrömmar: ja:'( 
gå i skolan: aa
gå i kyrkan: bara på konfan & examen
ljuga: smått,
vilja dö: ibland

NÄR...
åt du senast:
de va längesen:( typ vid 17
läste du ut en bok senast: längesen de med,
svor du senast: ingen aning:D
hade du sex senast? .
sjöng du senast: nu
klagade du senast: typ helatden ju
klantade du dig senast: venne

HAR DU...
för många vänner: nej
förföljelsemani: ibland känns de som om ngn alltid är efter mig, men jag lurar nog mig själv bara

någon annan psykisk sjukdom? har många sjukomar jag
skadat någon?: aa
färgat håret: aa
några piercnings: öronen.
egen dator: aa, 2
några hemligheter?: aop

 
 
hannaa

hannaa

15 mars 2011 15:48

har tråkigt! kopierar ;)<3

http://wennstighanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards