LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Evelina - 9 maj 2012 22:31

riktigt gamla bilder alltså..

 
Av Evelina - 9 maj 2012 20:46

 
 
 
1a bilden: En bild som du aldrig lagt upp
2e bilden: En bild på någon i din familj
3e bilden: Något du gillar att göra
4e bilden: En gammal bild på dig själv
5e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
6e bilden: Någon du umgås mycket med
7e bilden: En person som du saknar
8e bilden: En person du kan berätta allt för
9e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider
10e bilden: En ovanlig bild
11e bilden: En person som alltid ställer upp för dig
12e bilden: En bild på en tid du saknar
13e bilden: En bild från i somras
14e bilden: Tuffaste bilden du nånsin tagit
15e bilden: En bild som du alltid skrattar åt
16e bilden: En tokig bild
17e bilden: Nånting du vill göra om
18e bilden: Bild från bästa sommaren

Av Evelina - 9 maj 2012 19:03

Dagens låt: Kelly Clarkson – A Moment Like This (spotify)

Vanessa Carlton – A Thousand Miles (spotify)

Dagens frisyr: plattat utsläppt

Dagens smink: mascara & eyeliner.

Dagens klädsel: blått ginalinne, adidaströja & svarta tights, converse

Dagens roliga händelse: är jag och linn fulade oss

Dagens planer: plugga somfan & blogga
Dagens vill ha:  SOMMAR
Dagens saknad: fotbollen

Dagens drog: inget faktiskt
Dagens tråkigaste: No prov :(

Dagens finaste: mamma<3
Dagens måste: plugga

Dagens dricka: mjölk

Dagens köp: choklad...:(
Dagens mat: pasta och falukorv.

Dagens kärlek: - O.. på något konstigt sätt.

Dagens mående: bra, trött bara

Dagens skratt:  när jag och linn skulle kramas? men de vart lite fel..

Dagens tanke: SOVAA

Dagens irritationsobjekt: några i skolan som vanligt.

Dagens smycke: inget:o
Dagens just nu: bloggen, fb, musik &plugg

Dagens önskan: att allting var som förut, morfar<3 
Dagens längtan: examen, studenten, födelsedag, alllllt

Av Evelina - 9 maj 2012 18:36

Ja, då var det onsdag igen, veckorna går riktigt fort nu.

Idag klev jag upp vid strax efter 7, gjorde mig iorning och sånt,

sen åkte jag till skolan,

hade Engelska typ 40 minuter, sen No, då gick vi igenom sånt vi skulle kunna till provet,

sen hade vi rast i 30 minuter sen hade vi NO provet, 9 stycker frågor,

haha, de kändes bra iallfall :) vet att jag hade fel på 2 av dom men sånt får man leva med :)

efter det hade vi lunch sedan mentorstid, då gick vi igenom vad vi skulle göra i stockholm och sånt :)

sedan hade vi 2 matte lektioner,

så denhär dagen gick bra, har inte varit så mycket plugg då vi bara gått igenom massa saker :)

När jag kom hem så somnade jag på en gång, i 2 timmar tills de var mat,

då åt jag sedan la jag mig i badet, guud så skönt det var!

nu ska jag plugga lite, har nationellt prov i Spanska imorgon, men ska skriva klart min novell istället som ska vara klar på fredag :) känns viktigare eftersom jag ändå inte kan nått till spanskan.. ;)

så nu ska jag fortsätta, måste skriva minst 2 A4 sidor, Så har en ½ A4 kvar att skriva minst, men har masssssooor att skriva så de är nog lugnt,

tack för mig, hörs!

 

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards