LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Evelina - 10 maj 2012 22:20

      

I tried to laugh my tears away
Travelled around the world to escape
But  loneliness is everywhere
Without the one I love it's not the same.

And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?


Av Evelina - 10 maj 2012 19:49

Nu är jag hemma igen, blev ett riktigt skönt och rätt jobbigt träningspass idag.

Vi började med lite tävling med passningar och trixningar, de va kul ju :)

sen körde vi kvadraten, sen gick jag & jossan& bea +carro och värmde upp i målet,

sedan gick jag och Bea över till Alagets träning och där vart de mycket avslut och mycket småspel!

gick fort men de va sjukt kul!


kommer bli mycket träning för mig i helgen.. :

fredag: gymma och köra spinningpass med högstadiet, ut&springa.

lördag: samling  10.30 för att spela match med Th 98 mot th97. kan bli spännande, haha.,.

var längesen man spelade div 2 flickor..

efter den matchen, som slutar vid 13 kanske.. så springer jag iväg till omklädningsrummet, byter om & ska vara med på bänken på th's div2damer norra norrland när  dom möter Bik.

sedan på söndag ; har vi samling på glysis 13.30 sen åker vi mot kilafors och spelar div3 damer.


Fullspäckad helg, men de gillar jag.

Nu ska jag titta på ghost wishperer.

hörs senare eller imorgon!


 

Av Evelina - 10 maj 2012 16:05

inatt har jag sovit sjuukt dåligt.

vaknade flera gånger,

men klev iallafall upp klockan 7 och gjorde mig iorning,

packade och lite sånt,

åkte på skolan, hade idrott, hade engelska, hade spanska nationella prov,

hade lunch och sen no i slutet av dagen,

slutade 13.15 som varje torsdag,

somnade 2 timmar när jag kom hem igen,

nu har jag packat och bytt om till träningskläder, ska snart åka iväg till glysis för lite fotboll!

har även bestämt mig riktigt rejält att NU SKA JAG TRÄNA STENHÅRT OCH INTE ÄTA MASSA ONYTTIGT,

ska lägga upp ett schema för mig själv, ska ta typ 2 veckor i taget och se om de blir någon viktminskning eller ökning ifall jag tränar mer.

får bara äta popcorn & nötter, men inge chips,läsk,godis eller någonting sånt.

så nu ska vi se hur det går.

Fått idén från Carro som kört de några veckor och hon har skrivit från vecka tilol vecka vad vikten har rasat, och då blir man mer motiverad.

www.norbergcaroline.blogg.se

ska börja på måndag med schemat och vägdagar.

tror jag kommer må bättre själv också om jag äter rätt, ska börja äta frukost nu också..

behöver ju inte äta så mycket :)

men nu ska jag iväg på träning, puss.

såhär glad och bra mår man efter ett nationellt spanskaprov lösförståelse som gick åt helvete..  


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards