LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Evelina - 28 maj 2012 11:50

Fredag 25/5 - Åkte till skolan som vanligt, jobbade matte första timmen som vanligt,

hade musik & gjorde nått test där,

åkte till tandreglerarn och spände, gjorde ondare än vanligt, ser ut som en krabba i munnen.

Sen åkte jag & pappa runt och handlade lite åt mamma och sen lite sånt,

när jag kom hem så åt jag mat, packade & åkte tyill stan, där hämtade vi upp folk och åkte mot Järvsö på match,

ledde med 0-1 efter 18 minuter, efter 25 fick jag en spark på knä och fick kliva av, matchen slutade 1-2 till oss.

efter matchen åkte till stan igen, släppte av folk, åkte till pappa på akuten så han fick linda knät igen,

åkte hem, däckade.


Lördag - minns inte vad jag gjorde men jag var iallafall hemma hela dagen, solade tror jag,


Söndag- klev upp vid 08.30 & bakade åt mamma på morsdag, städade lite sedan åkte vi till farmor & farfar och fikade åså,

sen åkte vi hem, pappa & charlie åkte och hämtade  våran (min) bil.

snart får jag övningsköra!!

sen vid 17.30 åkte jag & mamma in till stan och kollade på TH - OPE.

förlust med 1-3för TH :(

men men..


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards