LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Evelina - 23 maj 2012 17:34

Dagens låt: Nicki Minaj – Starships - Explicit Version (spotify)

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: mascara& eyeliner

Dagens klädsel: tights, bh, trosor, strumpor och linne utan axlar eller nå
Dagens roliga händelse: när jag & linn spela kort
Dagens planer: träna, städa

Dagens vill ha: smalare kropp
Dagens saknad: ingen idag
Dagens drog: vatten
Dagens tråkigaste: NO lektionerna..

Dagens finaste: Ludde
Dagens måste: träna
Dagens dricka: vatten & mjölk
Dagens köp: glass
Dagens mat: skink&potatisgratäng
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: SKITBRA"
Dagens skratt: nått med annie&linn
Dagens tanke: 8 pluggdagar kvar <3
Dagens irritationsobjekt: F""83249rijdmx
Dagens smycke: vanliga halsbandet
Dagens just nu: bloggen, musik & facebook
Dagens önskan: att det förblir varmt framöver!

Dagens längtan: ingen

Av Evelina - 23 maj 2012 17:23

Idag är det onsdag, halva veckan har gått.

Imorse åkte jag och fixade cafét och sen hade vi engelska i 40 minuter, satt och pratade om filmen och lite sånt,

fick veta att jag fick VG- på engelska nationella, så de va ju bättre än förväntat.

Sen gick vi ut och solade i en halvtimme typ, sen hade vi NO, då gick vi också ut och pratade lite, sen hade vi vanlig lektion och pratade om kraft & arbete åså.

sen hade vi 15 minuters rast, då gick vi ut igen,

sen hade vi NO igen, fortsatte med det tråkiga häftet.

sen hade vi lunch och sen gick vi ut och låg och solade i 45 minuter, svider lite på ryggen & magen nu..

Efter lunchrasten hade vi metorstid, där pratade vi om sthlmsresan, sen på mattelektionerna så fixade jag & annie inbjudningskort till avslutningsmiddagen.

så nu är de klart, sen åkte vi hem vid 14,

har varit ute ända sen dess,

ätit en glass och krattat och hållt på bara för att vara ute.

ikväll ska jag & pappa iväg och träna lite men nu ska jag städa mitt rum, inte städat på¨1 månad typ..

DRYGT.

hej

     

Av Evelina - 23 maj 2012 17:15

GUD SÅ JAG LÄNGTAT!


uppdat. TISDAG:

Igår på skolan så satt vi ute hela lunchrasten och solade, men egentligen så solade vi inte utan bara satt & snackade,

sen hade vi syslöjdsprov och då fick vi också sitta ute i solen, och då solade vi också,

efter provet hade vi bild med johanna och då fick vi vara ute, jag, annie & linn låg i gräset och solade och målade,

var mysigt fast det kliade.

när vi kom in så hade jag bränt ryggen så jag hade märken efter bhn :p

 

efter bilden hade vi idrott med johanna där också, började först med hopprepsfotboll,

sen hade vi intervaller, först skulle vi gå i takt i 5 minuter, sen löpa allt vi kunde i 1 minut, men de gick inte för jag fick ingen luft,

sen gick vi igen, sen löpning, då måsta jag kliva av för jag började må illa,

sen spydde jag på toaletten. sjukt äckligt.

aldrig hänt förr.. ,men jag vet ju varför de blev så så de gör ju inget.

så jag vilade från träningen igår, så låg jag och morbror och kollade på toy story 1 och svinalängorna.


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards