LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Evelina - 19 maj 2012 13:53

Måste bara säga att jag blir så sjukt lycklig när jag ser alla fina blommor, känner lukten av nyklippt gräs (även fast jag är allergisk mot det)

att höra barnen i geannhusen leka ute, att kunna åka moppe i thirt och shorts, att kunna vara ute och springa utan att frysa.

Jag längtar så otroligt till den riktigt heta värmen!

Ofattbart att jag fyller 16 om 20 dagar med idag,

Jag går ut 9an om 27 dagar,

jag som tyckte att jag nyss slutat 4an..

Det är bara det sista i skolan nu, som jag ska ge allt i, ska kämpa som fan dom sista veckorna!


En sak som jag tycker är drygt är att i somras /våras så badade jag första gången på året den 24 APRIL.

nu är det snart en månad senare och jag har inte ens vågat känt på vattnet,

haha..

Nä nu ska jag packa och åka till farmor&farfar och äta mat! får inte mat hemma.. haha skoja,


   

Av Evelina - 19 maj 2012 09:35

Efter gårdagen var jag helt slut, orkade knappt gå till sängen trots att klockan bara var 00.30?

Började iallafall med att jag klev upp vid 9, åt frukost, sen åkte vi in till stan vid 11 och kollade på bromancup, men de blåste så mycket och jag frös, så då åkte jag till farmor, men dom skulle till stugan så jag följde med dig, där planterade vi om blommor, rensade ogräs, åt macka,byggde ett eget växthus, & eldade :)
Sen skjutsade dom hem mig vid 15.30, då sov jag mellan 16-17, sen åt jag äckligt kött med äcklig potatisgratäng.

efter det var jag så otroligt rastlös så de va sinnssjukt!

sen så åkte jag,pappa & morbror och spelade golf, slog först lite på ranchen & sen gick dom banan, jag spelade bara på typ 2 stycken för jag kan inte spela golf, haha..

Sen åkte vi hem, och mina converse var genomblöda och leriga efter vi gått banan, var så jävla blött så man sjönk ner där..

sen så spelade jag & morbror kort ett tag, sen spelade vi & pappa risk, men de va så svårt för mig.

sen spelade vi yatzy till til 00.10, sen åkte morbror hem, pappa la sig och jag bara sarr vid köksbordet ett tag.

men nu ska jag gå ut och städa, sen ska jag till farmor & farfar!


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards