LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 20 januari 2013

jobbigaste dagen på veckan.

Av Evelina - 20 januari 2013 14:11

Ja, då är denna jävla söndagen tillbaka då..

Hatar verkligen söndagar, man har haft en lugn helg, sen är de söndag, så kommer man på att man har plugg till måndagen & då ägnar man söndagen åt att plugga och hantera ångesten inför måndagen, så ser varje söndag ut för mig.


Ja saksamma, sket i skolan i fredags, är så jävla förstörd, vet inte vad jag ska göra åt allt..

önskar att folk kunde se att man vill vara för mig själv, utan att man ska behöva säga det..

iallafall så sov jag ett tag på fredagen, sen åkte jag & mamma till stan vid 13, då köpte vi lite mer ''matersättning''

sen gick vi till ortopeden, så han fick kolla så ärren på knät läkt bra åså, & det tyckte han så han ville aldrig mer se mig där, haha, men ja de va skönt att höra faktiskt.


Efter det så åkte vi hem, så minns jag inte vad vi gjorde,

Sen slutade pappa nångång, sen åkte vi till stan vid 17.30, åkte på hemmakväll & hyrde 5 filmer & köpte godis,

sen åkte vi på medelhavskällaren och åt middag, behövdes<3.

sen åkte vi hem & tittade på typ 2 av filmerna sen la vi oss & sov.

Igår vaknade jag vid 08.30, försökte äta lite, klädde på mig & åkte iväg på träning.

gick inte så bra men..

sen åkte jag hem, så somnade jag i flera timmar,

klev upp, åt lite crisscuts, somnade igen, sen på kvällen kollade vi klart på wallander & maria wern,

sen gick jag & la mig och spelade mobilspel, sen somade jag konstigt nog ganska tidigt..


imorse vaknade jag kring 9 tror jag,

låg & spelade, sen kom morbror vid 10, han hade med sig min kära telefon, 2 tröjor & 3 iphoneskal <3

han va här ett tag så satt vi & pratade, han & mamma fikade lite åså,

sen åkte han & jag försökte äta lite.

sen hamnade jag här, ska försöka plugga lite somsagt..


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards