LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina - 10 mars 2011 09:54

bild 10 - en ovanlig bild


haha, ja han har stoppat ner tassen typ vid fläkten, för bilden har varit varm så han ligger & värmer sig,

min lille Gus där :)  

Av Evelina - 10 mars 2011 09:34

japp,

igår var jag hos tandregleraren och spände tandställning,

inte ett dugg ont har jag, skönt de iaf! de är typ dom första 10 minuterna man är lite öm, känns nästan som om man domnat bort i tänderna, men de gör verkligen inte ont!

igår fixade jag en ny tid till tandläkarn, hur ska jag förklara,

jag har ett hål på min 1.1a, alltså framtanden, på baksidan, för att när jag har haft så trångt mellan mina tänder så har jag aldrig kommit åt med tandborste, tandtråd eller något sånt, så då har de blivit hål, som tandläkaren inte kunnat laga eller för de varit så trångt, dom har sagt att jag kanske behövt rotfyllning, ( innan de blev klart att jag skulle få tandställning)

men jag hps inte det blir rotfyllning, dom säger att de gör ont.

så jag hps att min tandläkare kan fixa detta åt mig idag för jag har så fruktansvärt ont.

men då blire att jag måste ta den där förbannade sprutan för jag vägrar att laga utan.

den gör ju inte ondare än dom FYRA sprutorna jag måsta ta när jag drog ut 2 tänder på samma gång,

trorjag dregglade somfan för hela käften var bedövad. haha.

men aja, det ska nog gå bra...

EFTER de så åker jag & pappa och handlar nån sak till köksskåpet & sen nått gott till ikv,

för då kommer jossan till mig & vi ska ha de toppen bra!


tyvärr så kommer inte min kamera förens fredag eller måndag. :(

men jag & jossan kmr knäppa kort ändå med den vanliga digitalkameran ;)


sen måste jag boka tid till Lisa ( min sjukgymnast) för jag har börjat fått så jävla ont i ryggen igen, inte på samma ställe dock.

sist var de att 2 stycker kotor låg över varandra i ryggen,

men dom har vi fått ut nu,

men jag har ont högre upp,

så dit ska jag boka tid med :)

heheheh...

nä, nu ska jag sluta skriva om helt ointressanta saker.

ska slänga in en Dag 10 bild trorja de blior.

pusssssss


Av Evelina - 9 mars 2011 20:27

ja..

det är sant,

har betsällt en Canon Eos 1000d 18-55mm Lens Kit, men  med extra objektiv, 75-300mm

den kommer nog imorgon eller på fredag,

då lovar jag att det kmr bilder.

Av Evelina - 7 mars 2011 23:04

nu har jag somnat tidigt och vaknat tidigt sen fredagskväll.

då somnade jag kring 00,

och vaknade vid 06.30 på lördagen.

somnade 21 på lördagskvällen och vaknade 07 på söndagsmorgonen,

somnade 22 igårkväll, vaknade 07 imorse,

ikväll lägger jag mig nu,

somnar väl vid 23.30, kliver upp 07.30 där tar schemat slut,

imorgon kväll ska jag lägga mig sent, vakna sent, och vara sen.

maha.

imorgon ska jag & pappa till Gävle & Valbo för att shoppa loss,

tkr de är sött att jag går med mig pappa, men vi ska faktiskt köpa lite saker till hemmet, och sen kolla på systemkamera och sånt :)

puss& godnatt.



jag trodde att det var du, att det var du som hade dött. :'(

Av Evelina - 7 mars 2011 14:37

bilder från helgen,

ALLA bilder är johanna's<3

laget<3

  

 

haha Helena hoppade över mig XD  

this is how I do it.

  

uppvärmning:

                           

Av Evelina - 7 mars 2011 10:43

moahaha..

nä men 9 - en bild som påminner mig om gamla tider.


</3  



Av Evelina - 5 mars 2011 06:47

nu draaar vi snart till Gävle,

ehehem, spela fotboll heeela dagen, moaahaha..

även att vi har fått dameernas matchställ nu, & jag fick G's gamla tröja, så jävla snygg,

nä nu läre vi skynda påååå,

strumpa.

  

Av Evelina - 5 mars 2011 06:41

någon jag kan berätta allt för.

  

eller kunde..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards