LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina - 4 mars 2011 21:23

min kära storebror kom hem med en BJ till mig, åhåå, ska inte föraöka äta så mke ikväll eftersom jag har matcher hela dagen imorgon,

drf får ni en dålig uppdatering nu inga bilder eller nått,

för nu ska jag plocka fram lite saker till imorgon och sova,

puss

Av Evelina - 4 mars 2011 10:31

sitter och ''jobbar'' svenska med Elin nu, eller ah, vi jobbar inte för jag fattar inte ett skit :)

iaf, jag lever och fick MVG på So provet & G på matteprovet, fett bra.

  fett gammal bild asså:D

Av Evelina - 3 mars 2011 21:32

  

  


Av Evelina - 3 mars 2011 21:01

ngn person jag saknar..

hmm, 

det måste nog bli min älskade storasyster.

saknar henne fruktansvärt mycket, det gör så ont.

och ja.. jag älskar henne av hela mitt hjärta, och att vara ifrån varandra såhär länge, det är inte okej.


30/8-09, då blev du min storasyster, och det ska du föralltid vara!  


Av Evelina - 3 mars 2011 11:13

Alltid lika kul med Sex & Samlevnad.

 

6.

Av Evelina - 2 mars 2011 18:39

någon jag umgås mycket med,
det är väl inte ngn speciellt sådär,
det är väl typ Annie när vi är på gårn,
eller så äre typ dom från laget på träningarna, sen hinner jag inte med annat.
& mitt underbara lag!
förresten så är Hanna påväg till Thailand nu :(
älskade lilla hjärtat, saknar henne redan!

Av Evelina - 1 mars 2011 23:06

hade skrivit fetaste texten som försvann, saksamma, skrev ngt om att jag hinner inte blogga om dagarna för jag pliuggar, sover och tränar,

på torsdag har jag 2 prov så imorgon på skolan ska jag plugga hela tiden, matte & so är det jag ska få in i huvudet imorgon, kan ganska mke i det ändå, men måste kunna ALLT!

eheh, puss

nu ska jag plugga,

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards