LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

I've tried to turn page, but it's just not the same.

Av Evelina - 11 maj 2012 18:22

För TVÅ år sedan kom vår absolut finaste ängel till jorden,
om 2 månader har det gått 2 hela år sedan du lämnade oss också..
min fina ängel, idag är det din dag, jag har ägnat många tankar upp mot himlen idag,
det har varit tomt i min kropp men har försökt vara glad och stark för din skull,
för att jag vet att du vill det.
Det var nog menat att det skulle bli såhär, hur jobbigt det än är att försöka inse det.
Du var för bra för att vara här nere hos oss, Gud ville ha tillbaka dig, och jag hatar han för det..
Men du kanske har det bättre där du är nu.
Hade jag kunnat hade jag besökt din grav varje dag, jag har lyckats komma dit 3 gånger,
men kroppen blir lika tung varje gång, 
andningen blir svår och hjärtat slår hårt.
Grattis älskade lilla ängel. Du är allt, jag saknar dig.
Vila i största frid hjärtat! 
 
Glory to the Father,
glory to the Son,
glory to the Spirit,
these three my friends are One.
There will come a day
when there´ll be no pain,
no heartbreaks or miseries or sorrow.
There will come a day
o heartbreaks or worries about tomorrow.
And all God´s children gonna sing, sing,
gonna sing,
and all God´s children gonna sing,
and all God´s children gonna sing, sing,
gonna sing,
when they see their mighty King.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards