LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

2012

Av Evelina - 15 maj 2012 16:15

2012-TESTET

För ett år sedan:

Hur gammal var du? - nästan 15
Vilken klass gick du i? - 8an
Vad hade du för hårfärg - brunt & blont trorjag

Hur lång var du? - 164 tror jag
Vem var du kär i? - ingen
Hade du någon pojk/flickvän? - nä
Vad brukade du göra på fritiden? - träna
Vilka umgicks du med? - brudarna i laget
Hur såg du ut? - typ som nu
Var allt bättre då? - vissa stunder
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland
Har du förändrats? - ja



Nu:
Hur gammal är du? -snart 16
Vilken klass går du i? 9
Vad har du för hårfärg? - brun

Hur lång är du?- 165

Vem är du kär i? - O

Har du någon pojk/flickvän? - nej

Vad brukar du göra på fritiden? - träna & spela fotboll,plugga
Vilka umgås du med? - ingen speciell
Hur ser du ut? - kolla på mig så får du se.

Har du..

Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Slagit ner någon? - nej
Ljugit för en bra vän? - ja tyvärr
Svikit någon? - ja
Fuskat på prov/läxförhör? ja
Blivit kallad Bögjävel? - haha jaa..

Kallat någon Bögjävel? - ja
Druckit alkohol? - ja

 

Vem:
Skrev du senast till på msn? - hahaha MSN!?
Kramade du senast? - linn
Strulade du med senast? - Oskar
Kan du lita på till 100%? - sabina!
Är den finaste personen som finns? - mamma
Vill du vara med just nu? - Sabina
Ringde dig senast? - nån från nån tidning
Skickade ett sms till dig senast? - Sabina & oskar
Skickade du ett sms till senast? - Sabina


Vad:
Drack du senast? - juice
Köpte du senast? - loka
Gjorde du igår? - gick i skolan & tränade
Ska du göra imorgon? - gå i skolan och sova!
Vill du göra just nu? - sova
Åt du senast? - snitzel & mos..
Är närmast dig som är rosa? -et mobilskalet

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja..

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja!
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -  ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ´ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - aa
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nä.
Jag kan inte svälja piller - har svårt för de men ja..
Jag har tagit mediciner mot depression - ja.
Jag har anorexia och/eller bulimi - nä
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja..

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja.
Jag har sett någon dö - nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja :'(
Någon nära till mig har begått självmord - nej & tack&lov för det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards