LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Evelina - 9 januari 2014 00:03

10 favoriter:
Färg: svart
Mat: mammas,pappas & mormors mat är bäst!
Band: iiingen aning
Film: Last song 

Bok: vet faktiskt inte
Sport: Fotboll
Årstid: Sommaren
Veckodag: fredagar
Glassmak: vanilj med chokladkross i
Tid på dygnet: nätter

9 för tillfället:
Humör: Trött och ledsen
Smak: inget allt 
Kläder: sovkläder
Bakgrund: min vägg
Nagellack: silvrigt glittrigt
Tid: 00.09
Omgivning: lugn musik
Irritationsobjekt: inte så mkt

8 första: (första alltså…inte nu)
Bästa vän: Ida
Screen name: minns inte
Husdjur: kanin om jag minns rätt
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 5 tror jag
Förälskelse: var "kär" första gången när jag gick i 2an tror jag
Musik: de vet jag faktiskt inte, tror de va Ateens
Bil: ingen aning
Kyss: vet inte

7 senaste:
Cigarett
: 2½ månad sen
Mat: varma mackor
Dryck: cola
Biltur: hem från träningen idag
Kyss: I måndags
Spelad låt: Wake me up when september ends - green day
TV-program: Paradise hotel

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: kan ha hänt
Kysst någon du inte känner: haha ja

5 nej tack:

Kläder: sån där långärmad med krage som är lika lång som armarna?
Mat: finns så många, men ytterfile och typ ansjovis åh sånt
Musik: världens dunkadunka musik
Dryck: vin
Personlighetsdrag: falska personer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på tv
Du kan höra just nu: min musik
Du inte kan leva utan: Familj
Du gör när du har tråkigt: spelar på mobilen eller så

3 personer:
Du kan berätta allt för: mamma, storebror sabina, åh julia..
Du tycker om: samma
Du inte gillar: är inte så elak så jag pekar ut som här

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår! 

1 önskan: Att bli stark och självständig.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards