LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Evelina - 21 januari 2014 20:22

Sitter i soffan och tittar på handboll nu!
Skoldagen va bra till en början men sen blev trött åh hungrig åh grinig så då vare inge bra längre! Frös och tyckte de va varmt vartannat..

Tog ett jobbigt beslut idag men är ändå glad över att jag tog det, det är slut på sånthär nu. Man måste släppa taget och gå vidare..

Iallafall va jag hemma 16.15 åh åt mat då, tittade på ph i förväg så jag kan sova i tid inatt & sen la jag mig i badet ett tag och läste bok samtidigt.
Sen satt jag och kollade på utlandsresor och lite så och gjorde läxaaa.

Idag på digdigen gick de faktiskt oväntat bra efter mycket om och men!

Imorgon har jag min enda sovmorgon på hela veckorna. Så tänker utnyttja den åh skita i resursen!
Går till 15 imorgon också sen åker mamma åh jag åh handlar och så!

Kanske skriver nåmer ikväll eller imorgon, ska lägga mig tidigt ikväll om jag kan..

Snodde en bild av viktor på snapchat från när vi fotade haha.

Av Evelina - 21 januari 2014 07:41

Tisdag morgon, sitter på bussen påväg till skolan,
Går 08.05-15.35 idag.. Jobbigt.
Ska iallafall fota digdig uppgiften, men ja så är de..

Igår hade jag träning och idag mår jag dåligt både psykiskt och fysiskt pgr av de.. Vet inte riktigt hur jag ska göra med allt.. De är inte meningen att man ska känns såhär men jag antar att man får vänja sig..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards