LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Evelina - 17 januari 2014 19:51

Skönt med fredag igen!


Har bloggat rätt mycket dom senaste dagarna men har mest skrivit av mig, därav dom lösenordsskyddade inläggen,

det finns mycket som folk inte ska läsa men jag måste ha någonstans att skriva det så därför blev det så.

Ni får vara huuur nyfikna ni vill men ni får inget lösenord till de:)


Iallafall, var ju nästan en vecka sen jag skrev vad jag faktiskt GJORDE en dag..

Så skriver väl lite kort om varje dag, de jag minns iallafall!


på måndagen så klev jag upp vid 07.30 för att åka till Uppsala.

Där handlade jag och pappa lite och sen hade jag tid på teamholmen kl 13.30, så dom kollade fötterna åså ifall det var något fel,

hade jättehöga fotvalv sa han iallafall, och sen fick jag gå & springa på ett löpband där det fanns en kamera som filmade hur det såg ut när jag stampade ner och när jag lyfte upp foten men jag gick/sprang inte så jättekonstigt.

Så dom skulle fixa inlägg för hålfoten, så hoppas knät blir bättre av de iallafall!

Sen åkte vi hem åh sen åkte jag på träning.


På tisdagen så var de en vanlig skoldag och efteråt gjorde jag inte ett skit.



Onsdag så var det vanlig skoldag igen, minns inte riktigt vad vi gjorde men saksamma, tränade fys på kvällen som gjorde förbannat ont i knäna men kändes ändå rätt okej..


Torsdag så hade vi idrott första timmen åh jag skulle som jag skrivit tidigare hoppa upp för att inte bli träffad av en boll och när jag landar så kliver jag snett..

Så jag lindade åh sen fortsatte jag vara med. 

Sen på kvällen hade vi fotbollsträning och de va kanske inte så smart att vara med på den för nu är hela insidan av foten uppsväll av alla smällar, men de lägger sig nog snart.


Imorse så fick jag åka med pappa in så jag klev upp 06.30 istället för 05.45 så viktigt!!


hade spanska första timmen och det går ofattbart bra på lektionerna, har nog inte gjort såhär mycket på ett halvår som jag nu gjort på 2 lektioner känns de som..

Efter de hade vi matte och då flöt det också på bra, och sen hade vi svenska, då började jag bli grinig för då va jag så hungrig åh trött, så där fick jag inte mkt gjort..

Sen fick vi äntligen äta, och efter de hade vi lång rast och sen digitalt skapande.

Gjorde rätt mycket där med, men blev så missnöjd så tog bort allt haha.


När jag kom hem så somnade jag, sen åt vi och tittade på handboll, också har jag hunnit att bada åh ska städa lite snart.


kände att jag måste skriva ett lite mer positivt inlägg för de har inte blivit så många såna:)

hörs då! hej


   

Av Evelina - 17 januari 2014 17:55

kan inte ha er i mitt liv, sorry guys

Av Evelina - 17 januari 2014 15:14

Sånt som gör mig lugn, glad & ledsen på samma gång..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards