LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Evelina - 16 januari 2014 21:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 16 januari 2014 17:48

Har alltid varit en person som inte gett upp, som inte vikt ner sig oavsett hur mycket någon sparkar på mig rent fysiskt eller psykiskt.


Men för 2½ år sedan när mitt knä började fucka ur så har jag blivit allt mer känslig och orolig när jag gör illa mig,

känner efter så jävla mycket UTIFALL jag har ont..


Ska försöka skärpa mig och köra på endå, men det är nog för att jag gjorde det fast jag hade ont i knät och då blev de värre.. och jag fick vila i först 10 dagar, sen 4 veckor till, och sen fick jag sprutor som ledde till operation, och sprutor igen.. så därför känner jag eter lite extra så jag slipper det.


Idag på idrotten så skulle jag hoppa upp för att undvika att bli träffad av en boll som någon tänkte kasta på mig,

och när jag landar så viker foten sig och sen va de slut på den leken..

min lärare trodde att de hade nått med ledbandet att göra, att de har lätt för att töja ut sig..

Men jag lindade foten och sen körde jag igen.

Det gjorde ont men jag har bestämt mig för att inte ge upp när sånt händer, kör bara kör!


Så nu har jag nyss tejpat foten och ska snart åka iväg och träna lite fotboll, har jäääkligt ont i kroppen sen igår men de e skönt!


Skriver lite mer om dagen sen om jag orkar..


ska träna fotboll mellan 19-20.15 och när vi är klar där så åker jag och spelar innebandy mellan typ 20.30-21.30, ska inte skada mig!

 

Av Evelina - 16 januari 2014 17:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards