LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Evelina - 22 januari 2014 20:50

Idag var det tungt att kliva upp trots att jag hade sovmorgon..

iallafall så klev jag upp efter att jag resonerat med mig själv om jag skulle kliva upp eller inte.. men så blev det.

gjorde mig iordning åh åkte till skolan.

Där fick jag redo på att jag fått frånvaro på en lektion som jag inte ens har obligatoriskt så då blev jag förbannad så då fick jag skälla lite där också innan det redde ut sig.


sen hade jag religion 09.20 (vilken jätte sovmorgon....)

så då tittade vi på nån kort tråkig film, sen svarade vi på nå tråkiga frågor, och sen hade jag fått tid till skolsköterskan så då gick jag dit och tog ofattbara beslut.. förstod inte vad som flög i mig haha!


Sen hade jag iallafall matte, tror inte jag hann med så mycket den lektionen faktiskt, de är lite krångligt med tal som typ 48 ^1/4 osv...

men iallafall, efter de vare lunch och sen hade vi engelska tror jag. Där hann vi faktiskt med rätt mycket!

Efter de så pratade jag lite med min mentor ang samtalet med skolsköterskan och sen hade jag spanska den sista timmen.

Efter de kom pappa och hämtade mig och då åkte vi och storhandlade.

vi hadlade i 2 timmar..

så var bra hungrig när vi skulle hem!

När vi kom hem så packade vi upp allt och sen så åt vi middag.

Sen läste jag lite läxa som vi har till imorgon och efter de la jag mig i badet.

Det var jäääkligt skönt!

efter de satte jag mig och tittade på paradise hotel (tittar på viaplay så slipper man vänta till 22)

och sen drack jag te och nu sitter jag och ska titta på efterlyst.

efter de ska jag nog sova. är otroligt trött!

imorgon är det den längsta dagen på hela veckan.. 8-16..

har träning sen på kvällen och vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken...

aja vi hörs väl kanske imorgon då.

hej.


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards