LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Evelina - 11 januari 2014 16:14

Nu är det lördag igen, allt går så fort!


började ju i skolan i torsdags och det gick bra, de va jobbigt i början eftersom jag inte kunnat sova nått innan och så hade jag världens klump i magen, 

men när vi väl kört igång så gick de bra! de va dock jobbigt att behöva gå till 15.30, men hellre de än 16 :)


va på skolan igår också en stund, på spanskalektionen, sen mådde jag dåligt igen så jag åkte hem, när jag kom hem så somnade jag i 3 timmar.. sen tog jag de bara lugnt, åkte in och handlade med pappa bara.


Sen så åt vi middag och myste framför tvn med godis, dricka, smoothie & chips!


Imorse klev jag upp vid 10.30 tror jag, så satt jag och pappa åh tittade på skidor och sen plockade jag av julgranen!

sen la jag mig och skulle se film men då somnade jag igen..

badade efter de också för jag höll på att frysa ihjäl!


Nu ska vi snart iväg till stan åh äta på hotchili!


också har jag blivit döförkyld igen, fattar inte!!


nä nu måste jag nog klä på mig om jag inte vill åka i morgonrock...


 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards