LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Evelina - 14 augusti 2012 23:47

fyfan vilken kväll.

så less så jag orkar nästan inte ens andas..

allt bara föll som en tung regnskur från himlen,

förstår inte vart allt kom ifrån.

alla jävla tankar bara kom upp i huvudet på mig,

skolan börjar snart,

storebror flyttar på lördag, 62 mil bort, 11 timmar med tåg..

alla bara försvinner.

orkar inte med något längre.



Av Evelina - 14 augusti 2012 23:45

Dagens låt:  #1 Beatles Now – Let It Be

Dagens frisyr:  plattat utsläppt

Dagens smink: mascara, ögonskygga, eyeliner.

Dagens klädsel: shorts & linne

Dagens roliga händelse: spenderat mycket tid med linn!

Dagens planer:

Dagens vill ha: ett liv..

Dagens saknad: angelica

Dagens drog: inget

Dagens tråkigaste: tankarna..

Dagens finaste: angelica & linn!

Dagens måste: sluta gråta

Dagens dricka: vatten

Dagens köp: godis-.-

Dagens mat: potatis & snitzel

Dagens kärlek: oskar

Dagens mående: sämst!

Dagens skratt: på träningen

Dagens tanke: ' 4 dagar...

Dagens irritationsobjekt: inget

Dagens smycke: vanliga halsbandet & armbandsring.

Dagens just nu: bloggen, fb & musik.

Dagens önskan: att storebror stannar hos mig!

Dagens längtan: till sommarloveet..

Av Evelina - 14 augusti 2012 23:27

var ut och knäppte kort med linn idag,

satt och fixade lite nu ikväll:)


   

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards