LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Evelina - 20 augusti 2012 17:19

FÖR ETT år sedan stod vi på fotbollsplanen i stugsund och var redo för final, vi kände på oss att de skulle bli en hård match, det spöregnade men vi var taggade!

det var en tråkig match spelmässigt, men en vist på 10-0 satt inte fel i bagaget.


obeskrivligt bra år jag hade med er <3

   

Av Evelina - 20 augusti 2012 16:53

Sammanfattning sommaren 2012

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja

vilka länder besökte du? bara sverige

är det något du saknar sommaren 2012 som du vill ha sommaren 2013? mer sol!

vilket datum från sommaren 2012 kommer du alltid att minnas? 31/7-2/8. 3/8-5/8 :'(

största misstaget? inget

har du varit sjuk eller skadat dig? ja

bästa köpet? kläder!

vad spenderade du mest pengar på? kläder

gjorde någonting dig riktigt glad? linn<3

vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? boyce avenue - teenage dream & nobody's perfect - jesse J

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? ledsnare

vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på lovet

vad önskar du att du gjort mindre? tänkt så mkt på de förflutna

hur tillbringade du din midsommarafton?Var på hagmyren, sen åkte vi och åt hos farmor och farfar

blev du kär i sommar? ja!

hur många förhållanden? 1

favoritprogram? inget

bästa boken du läste i sommar? har inte läst i sommar

största musikaliska upptäckten? ingen:)

något du önskade och fick? kontakt med kusin

Något du önskade dig men inte fick? vinna pengar..

vad gjorde du första dagen på sommarlovet? firade storebror

finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja väldigt många saker

hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2012? shorts & linne!!!

vad fick dig att må bra? oskar, johanna, linn.

vem saknade du? morfar & stella<3

de bästa nya människorna du träffade? johanna<3

sommarens besvikelse? att storebror flyttade

sommarens bästa? vet inte

sommarens snällaste? släkten <3

Av Evelina - 20 augusti 2012 02:30

Hej, svarar på de förra inlägget jag skrev & säger att vi VANN MED 0-1 mot TH.

Den här veckan har de varit starka känslor överallt.
Sofie har flytta till Stockholm,
Jag fick säga hejdå till linn igår som flyttat till Ljusdal & har för en halvtimme sedan kramat om storebror och sagt hejdå då han satte sig på tåget mot Luleå,
Skolan förstör allt just nu, kommer gråta mig till sömns varje natt.
Vill inte :'(

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards