LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Evelina - 24 augusti 2012 22:39

Sista dagen för denna vecka idag,
Trodde den skulle gå fort men inte då,
Slutade närmare 15 istället,
Iallafall började dagen med nått pussel som skolan har, nå värderings sak.
Sen så hade vi 'posetivt tänkande', de va så drygt, höll på att dö ju.
Sen vare lunch iaf & eftersom jag & Ameli är laktos så fick vi kall kyckling och ris, igen?
Så då stack jag,Ameli,Sara,Sanna & Ebba ner till donken,
Hann & träffa älskling en snabbis också<3
Iaf på donken åt vi glass,
Sen gick jag & Sanna tillbaka,
Dom andra gick så segt.
Sen så samlades alla utanför vi skulle till Ullsäter,
Så satt vi ute & prata ett tag ute några i klassen, sen blev vi tillsagd att gå in igen så vi gjorde de,
Väl inne så blev vi indelade i grupper,
Sen gick vi till Ullsäter och där var de olika stationer,
Vi började med att vi skulle skjuta luftgevär på nå ballonger,
Sen skulle vi till nästa station som var bland dom roligaste,
Vi skulle doppa ansiktet i vatten och sen leta en sockerbit bland
Massa mjöl,
Sen var de massa andra stationer sen åkte jag med mamma hem,
Nu ska jag sova, är så trött!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards