LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Evelina - 16 augusti 2012 16:24


Hallåååj,

blev inte nå tid åt bloggen igår då jag åkte till farmor&farfars stuga och myste.

vi spelade kort och fia med knuff osv,

var faktiskt ute och plockade svamp också, de va så otroligt varmt och skönt ju :)

imorse när vi vaknade så åt vi frukost, sen satt vi ute i solen och spelade fia igen, äntligen fick jag vinna, haha..

efter de så gick vi ned till bryggan och satt där och solade lite :)

sen gick vi hemåt och då måsta vi sätta oss inne för de va så otroligt varmt ute, man blev alldeles utmattad.

så vi spelade 500 innan jag åkte hemåt.

och såklart så ska kukmoppen gå sönder mitt i vägen, måsta ringa efter charlie som fick åka bakom mig hela vägen hem för avgasröret höll på att lossna.


iallafall så när jag kom hem så åt jag och har nyss packat klart inför matchen mot mitt fd lag TEAM HUDIK.

kommer bli en ruskigt spännande match, mohahah..

men nu ska jag göra nå annat,

hööörs,

hej!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards