LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Evelina - 26 augusti 2012 20:56

Hur bor du: i en villa i en liten by med min mamma, pappa, fosterbarn, 2 katter och hund.

Brukar du komma i tid: jarå

Hur lång är du: 165

Kan du laga mat: ja

Vad jobbar du med/pluggar du: nyss börjat samhälle på broman

Vad har du på dig just nu: trosor och morgonrock
Har du någon fobi: höjder, småkryp, paddor, fulla människor, mördare, våldtäcksmän, att bli lämnad, 
Hade du en bra kväll igår: ja
Vilket är ditt senaste inköp: minns inte
Din favoritdryck på morgonen: inget
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: var väl nått
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: inget
Favoritdricka när du är riktigt törstig:: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: ikväll..
Saknar du någon just nu: Stella :'(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ta min mobil eller gå på mina vänner.
Någon jag stör mig på: nån.
Intressen: Fotboll, bloggen, ut & springa
senaste person du kramade: linn
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: jarå
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: nej.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: vissa kändisar så
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Melissa Horn – Sen en tid tillbaka
Har någon annan sovit i din säng inatt:
ja
Vad tycker du är äckligt: blod.
Har du pengar på mobilen: ja

Av Evelina - 26 augusti 2012 20:39

SENASTE:

Dryck: cocacola

Telefonsamtalet: mamma

SMS: oskar

Sång du lyssnade på: Daughtry – Crawling Back To You

Gången du grät: nu


HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: nej

Har någon varit otrogen mot dig: ja

Varit kär? ja

Förlorat någon speciell person: ja :'(

Varit deprimerad: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: nästan


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart

färg 2: röd

färg 3: blå


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: ja

Fått ditt hjärta krossat: ja

Skrattat så att du har börjat gråta: ja

Träffat någon som förändrat ditt liv: ja

Insett vilka som är dina äkta vänner: ja

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

Kysst en kompis: nej


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen aning

Hur många barn vill du ha: 1-3

Har du några husdjur: ja 1 hund & 2 katter

Vill du ändra ditt namn: ja

Vad gjorde du under din förra födelsedag: gick i skolan, & var på fotboll

Vilken tid vaknade du idag: halv tolv

Vad gjorde du igår runt midnatt: tittade på film med linn

Någonting som du längtar till: nej

Senaste gången du träffade din pappa:för typ en halvtimme sen

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inget egentligen.

Vad lyssnar du på just nu: Björns Band – På gator röda och blå

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja

Vad gör dig irriterad just nu: han.

Vad är ditt namn: Evelina

Singel/upptagen: upptagen<3

Stjärntecken: tvilling

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Näsvikens skola & Sandvallaskola

Gymnasie: Bromangymnasiet

Högskola: - vet inte än

Hårfärg: riktiga är blont, nu är de brunt

Långt eller kort: Mellan

Längd: 165 ca 

Vad gillar du gällande dig själv: att jag säger vad jag tkr

Piercings: öronen

Tatueringar: ingen

Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:

Operation: opererade halsmandlarna typ 2005

Piercing: öronen när jag var 5

Tatuering: har ingen 

Bästa vän: ida eliasson

Sporten du spelade: fotboll

Husdjur: kanin

Vaccination du minns: ingen aning

Konsert: vet inte

Förälskelse: johannes

Alkohol du drack: säkert smakat öl


JUST NU:

Äter du: inget

Dricker du: inget

Är du på väg att: skriva klart

Lyssnar du på: fortfarande samma

Väntar du på:  inget


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: ja

Karriär i åtanke: psykolog


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon

Kramar eller pussar: Både och

Kortare eller längre: Längre

Romantisk eller spontan: båda

Snygg mage eller snygga armar: spelar ingen roll

Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

Känslig eller inte: båda

Ragg eller förhållande: Förhållande

Bråkstake eller tveksam: båda


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: nej

Tappat glasögon eller linser: nej

Haft sex på första dejten: nej

Krossat någons hjärta: ja

Har du blivit arresterad: nej

Dissat någon: ja

Gillat din killkompis (mer än som vän): ja


TROR DU PÅ:

Dig själv: nej

Mirakel: ja

Kärlek vid första ögonkastet: ja

Himlen: ja

Tomten: nej

Att kyssas på första dejten: Ja

Änglar: ja.


SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja

Vad kan du verkligen inte leva utan: mamma, pappa & storebror

Vad vet inte så många om dig? hur svag jag är.

Av Evelina - 26 augusti 2012 17:28

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2

Vad tycker du om kärlek?  underbart

När kramade du någon sist?  igår

Saknar du någon speciell person?  ja! 

Har du svårt för att bli kär?  nej

Är du singel?  nej<3

När fick du senast en komplimang?  idag



HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: ja

Hånglat med fler än 50 pers: nej,

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej

Gjort något riktigt dumt?  ja

Gjort något du verkligen ångrar? ja!

Åkt ambulans?  ja

Gjort nåt olagligt? ja

Fått din mamma att gråta? ja..

Slagit ner någon?  nej

Skämts över dina föräldrar? ja.

Sagt jag älskar dig och menat det?  ja

Tar du droger?  nej

Vilka kläder sover du i? en stor tröja & trosor

Vad hatar du verkligen?  folk som sårar medvetet & döden

Är du ensam nu?  ja

Vill du gifta dig? ja

vill du ha barn? ja mer än allt.

Av Evelina - 26 augusti 2012 17:07

Jag älskar dig min fina vän,

jag är så oerhört stolt över dig,

hur du kämpat dig igenom skolan och tagit studenten,

hur du utvecklats sedan vi första gången träffades,

att du äntligen ska få din dröm uppfylld,

du som längtat så länge.

jag vet att vi inte pratar så ofta och inte heller ses.

men jag vet att jag finns i ditt bakhuvud och du finns alltid i mina tankar,

vi som gjort allt för varandra,

du får aldrig glömma att jag verkligen älskar dig & att du räddat mig så många gånger.


du&jag föralltid, 17/5-2009 ett datum som alltid finns i mitt hjärta.


 

finaste storasystern innan balen!


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards