LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Evelina - 30 augusti 2012 21:55

Hej där,
Torsdag idag, klev upp kl 6,
Åt frukost och klädde på mig, tog 07.10 bussen till solbacka där vi klev av och gick till glysis, hade första specialidrotten idag med killarna & 95orna, var riktigt kul faktiskt,
Dock är det väldigt stressigt då vi har 25 min på oss att duscha och gå 1 km typ..
Iallafall så kom vi typ 10 min sent till svenskan men what to do?
Iallafall på svenskan så fick vi skriva brev till oss själva som vi ska få när vi tar studenten:)
Sen vare asäcklig lunch och sen hade vi förs naturkunskap, där fick vi böckerna och skulle plasta in dom,
Efter de hade vi matte, fick börja repitera nått och fastade på 3 uppgiften..

Iallafall sen så sprang jag & Sanna till bussen som tog oss till stan, sen tog jag 15.10 bussen hem, åt och tittade på film.
Har nyss lagt mig i sängen nu och behöver somna, helst nyss, var trött mellan 16-20, och sen när filmer var slut vid åtta tänkte jag lägga mig men då blev jag pigg..
Aja, fredag imorgon, missar festen men får spela fotboll iallafall!!
Godnatt!

Av Evelina - 30 augusti 2012 21:45

Dagens låt:  stay-miley cyrus.
Dagens frisyr:  uppsatt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: Adidasbyxor, linne & tjocktröja
Dagens roliga händelse: träningen!
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: c...
Dagens saknad: linn
Dagens drog: inget
Dagens tråkigaste: ont i benen:(
Dagens finaste: Angelica<3
Dagens måste:  sova
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: godis:(
Dagens mat: ungspannkaka
Dagens kärlek: oskar<3
Dagens mående: sådär
Dagens skratt: med sanna & lina
Dagens tanke: väx upp
Dagens irritationsobjekt: benen!
Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen & tv.
Dagens önskan: att vi vinner imorgon!
Dagens längtan: till storebror<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards