LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

mer tidsfördriv

Av Evelina - 26 augusti 2012 20:56

Hur bor du: i en villa i en liten by med min mamma, pappa, fosterbarn, 2 katter och hund.

Brukar du komma i tid: jarå

Hur lång är du: 165

Kan du laga mat: ja

Vad jobbar du med/pluggar du: nyss börjat samhälle på broman

Vad har du på dig just nu: trosor och morgonrock
Har du någon fobi: höjder, småkryp, paddor, fulla människor, mördare, våldtäcksmän, att bli lämnad, 
Hade du en bra kväll igår: ja
Vilket är ditt senaste inköp: minns inte
Din favoritdryck på morgonen: inget
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: var väl nått
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: inget
Favoritdricka när du är riktigt törstig:: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: ikväll..
Saknar du någon just nu: Stella :'(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ta min mobil eller gå på mina vänner.
Någon jag stör mig på: nån.
Intressen: Fotboll, bloggen, ut & springa
senaste person du kramade: linn
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: cola
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: jarå
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: nej.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: vissa kändisar så
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Melissa Horn – Sen en tid tillbaka
Har någon annan sovit i din säng inatt:
ja
Vad tycker du är äckligt: blod.
Har du pengar på mobilen: ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards