LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2012

Av Evelina - 8 maj 2012 20:25

A moment like this,
Some people wait a lifetime,
For a moment like this
Some people search forever.


Sa ju att jag skulle blogga mer,

så johanna sa att jag skulle blogga om världens bästa vikarie - henne.

och jag kan inte göra annat än att hålla med om jag ska vara ärlig.


vet inte ens vad jag ska skriva,

hon är nog faktiskt världens bästa människa,

aldrig träffat sån stark och modig person som henne,

om ni bara visste vad hennes ord hjälpt mig att kämpa på som fan i skolan,

hur glad hon fått mig på lektionerna,

Blir tårögd när jag sitter här och skriver till och med, galet.

Ingen har någonsin satt sånt stort intryck på mitt liv på sån kort tid.

redan från början visste jag att något var annorlunda,

men kunde aldrig ana att det var johanna.

men nu är det så och jag kommer aldrig kunna tacka henne tillräckligt.

men försöker verkligen.


nu vet jag inte vad jag ska skriva,

johanna är bäst!

pusshej



 

Av Evelina - 8 maj 2012 19:45

Ja nu har jag faktiskt bestämt mig,

eftersom jag aldrig har något vettigt att skriva så kommer jag börja skriva om mina vardagar, de är ju bättre än att inte blogga alls så jag börjar NU:

Tisdag idag, klev upp 06.45 och plattade håret & sminkade mig, sen klädde jag på mig, borstade tänderna och åkte till skolan,

hade fotografering 08.30 så vi hann inte jobba innan, de va porträtt, fint sörru.

När alla knappt klart, gick pinsamt nog på 15 minuter.. så hade vi 30 minuter att jobba No på, så vi skrev någon labbsak som vi ska genomföra sen, de va någonting med skolkorven, vad den innehåller..

Egentligen vill jag inte veta vad som finns i den men men..


Sen iallafall på SO'n så åkte jag iväg till stan - ortopeden, och kollade upp knät igen, han mätte knä&höftvinkeln och den vad okej. skönt,

sen konstaterade han att de ska bli en liten operation om typ 6 månader.. skönt men ändå inte..

iallafall, sen åkte jag tillbaka till skolan, hade Svenska där vi kollade på Pearl Harbor eller vad den heter,

den är faktiskt bra.

EFTER det så hade vi lunch, sen syslöjd, och jag har lärt mig att STICKA !? WHAAT?

trodde aldrig de skulle hända, men de gick bra :)

även att virka gick bra.

sen hade vi bild, satt bara och kladdade på min målning, sen hade JAG idrott,

höll i en idrottslektion själv, dom fick springa lite först, & hoppa hopprep, sen spelade dom lite spökboll & avslutade med IDIOTEN. mohahaha..


jaja, sen kom jag hem, åt och åkte och tränade.

idag gick de fakiskt lite bättre, har gått så otroligt dåligt på de 2 sista träningarna..

nä nu ska jag plugga kanske..


 

charlie och jag, ganska längesen...  

Av Evelina - 6 maj 2012 14:26

Senaste

Låt du hörde: Dansa Pausa - Panetoz

Film du såg: minns iiinte!

Mat du åt: middag igår, minns dock inte vad de va.

Kram: ludde<3 

Puss: Också ludde! 

Känslan: less .

Bråk: vet inte

Resa: hem från stan ;)

Glädje: lite sol idag..

Längtan: MATCH!

Dröm: att jag träffade L & allt var som vanligt..

Personen du träffade: mamma.

Person du pratade i telefon med: Mamma.

Personen du fick sms av: Sabina.

Gången du var utomhus: idag för en liten stund sen!

Gången hela din familj åt middag tillsammans: var nog ett tag sedan.


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad.

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: helst inget, men kött isf.

Hund eller katt: hund

Aftonbladet eller Expressen: spelaroll

McDonalds eller MAX: donken.

Vin eller Öl: inget

Charter- eller skidsemester: ingen aning..

Sverige eller Utlandet: Utlandet!

Sport eller nyheter: sport såklart!

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: dosnt matter…

Sommar eller vinter: Sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- mjölk
- smör
- soya (HAHA)
- ost
- grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- telefon
- pengar
- vänner

3 saker du inte kan äta?
- lax
- fett på kött eller så
- såndär man har i janssonsfrästelse.

Två saker som gör dig glad
- ludde
- hon

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- borstar tänderna!;)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards