LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2012

Av Evelina - 17 maj 2012 12:57

Måste ha hittat min drömklänning alltså:o

sinnersjukt vad jag längtar tills den blir min,

ska ha den när jag går ut nian, och även på Charlies studentfest!


LYCKLIGAST NU!

nu fattar bara skorna & hur håret ska vara sen så kan vi gå ut 9an när som helst!

 

Av Evelina - 17 maj 2012 12:54

GAMEDAY 16.00 GLYSIS.

IF TEAM HUDIK U - MOHED SK.

vi ska ha med oss 3 pinnar när matchen blir avblåst.


sjukt taggilitaggtaggaaaad!


Av Evelina - 17 maj 2012 10:32

Igår var hela jag riktigt seg och trög. men jag & Annie stog iallafall i cafét och städade lite där så att vi inte behöver göra så mycket sista veckan!

där slutade vi 13.15 typ, så satt jag och pratade med johanna i 20 minuter om allt möjligt, mest om skolan.
blir mer fokuserad i skolan när hon peppar mig att kämpa på de sista och så, de är ju bra iallafall!

sedan jobbade jag matte i typ 30 minuter & sen åkte jag hem.

När jag kom hem igår så la jag mig och sov i 2 timmar, var så slutkörd! sen var jag ensam hemma typ 2 timmar och då låg jag och ludde i soffan och myste till disney <3

gick och la mig vid typ 23,

Vaknade 6 i morse, men kunde som tur var somna om till 8, sern låg jag och degade i sängen till 9, så klev jag upp, åt frukost vid 09.30,

Nu ska jag åka och hämta min morbror och handla lunch som jag måste få i mig innan matchen.

Möter Mohed idag, så de kan bli en riktigt tuff match!

skriver mer ikväll kanske, hej!

Av Evelina - 15 maj 2012 19:59

Dagens låt: Björn Afzelius & Globetrotters – Sång till friheten - Live (spotify)

Dagens frisyr: utsläppt och lockigt
Dagens smink: ögonskugga,eyeliner & mascara

Dagens klädsel: mjukisbyxor, ginalinne och sverigetröja!
Dagens roliga händelse: har inte varit så roligt idag
Dagens planer: äta & sova
Dagens vill ha: vilodag!
Dagens saknad: J.J
Dagens drog: dextro
Dagens tråkigaste: ont i knät, gick dåligt på träningen!
Dagens finaste: Johanna!
Dagens måste: sova
Dagens dricka: lite loka & apelsin juice
Dagens köp: yoghurt
Dagens mat: potatismos och snitzel
Dagens kärlek: O..
Dagens mående: har varit fram&tillbaka
Dagens skratt: säkert nå
Dagens tanke: GE MIG HELG!
Dagens irritationsobjekt: DOM IDIOTERNA!
Dagens smycke: halsband och armband
Dagens just nu: bloggen, musik & facebook
Dagens önskan: att vi vinner på torsdag!

Dagens längtan: den lugna helgen & sommarlovet mest av allt nu!

 

Av Evelina - 15 maj 2012 19:45

 
3e bilden: Något du gillar att göra - kunde någon ana att det skulle komma upp en bild som denna?
4e bilden: En gammal bild på dig själv
5e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
6e bilden: Någon du umgås mycket med
7e bilden: En person som du saknar
8e bilden: En person du kan berätta allt för
9e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider
10e bilden: En ovanlig bild
11e bilden: En person som alltid ställer upp för dig
12e bilden: En bild på en tid du saknar
13e bilden: En bild från i somras
14e bilden: Tuffaste bilden du nånsin tagit
15e bilden: En bild som du alltid skrattar åt
16e bilden: En tokig bild
17e bilden: Nånting du vill göra om
18e bilden: Bild från bästa sommaren

Av Evelina - 15 maj 2012 19:39

I torsdags skrev ju jag att jag skulle låta bli massa onyttigt, och vet ni,

jag har faktiskt lyckats, har ätit EN glass som mamma köpte, men de va inte så att jag njöt av det.

Har även druckit loka, men jag anser att de inte är ''onyttigt'' som tex läsk eller godis.

och om jag ska vara ärlig så blir jag inte ens sugen på det, och det tycker jag är skönt, jag är inte så att jag väger mig hela tiden utan i torsdags vägde jag mig & ska väga mig på torsdag för jag vet ju att jag tränar mycket och de kan också göra att man går upp.

men jag är stolt över mig själv, ska klara åt minstånde 2 veckor till och se  ifall vikten sjunkit eller inte.

hörs då puss.


Av Evelina - 15 maj 2012 19:26

Imorse var jag så otroligt slut i huvudet och kroppen så ville bara stänga ögonen och somna om, egentligen är de samma varje dag, men idag kändes de extra mycket,

men jag pallrade mig iallafall upp och åkte till skolan,

Där fixade jag & annie i cafet sedan var det dags för matte nationella C delen.. svåraste av alla kanske..?

till en början kändes de bra, när jag lämnade in provet kändes det dåligt, men nu känns de rätt bra igen, jag gjorde ju trots allt de bästa jag kunde och det borde räcka!

sen efter provet hade vi lite SO, sedan Svenska, där skrev jag klart min krönika och började även på min andra novell,
tycker de är svinkul att skriva noveller :D

efter de så var de lunch, sedan slöjd, fortsatte att lära mig & sticka och de går faktiskt bra!

sen hade vi bild, då satt jag bara och färgläggde på något papper som de redan var ritat konturer på.

Sen hade vi svinjobbigt idrottspass med Johanna, var mycket styrka och sånt inlagd, de va kul men fick så ont i knät, avslutade den lektionen med avslappning!


när jag kom hem åt jag och packade, sen åkte jag till stan på träning, har tränat eller spelat match varje dag sedan i torsdags! känns bra men snart säger kroppen ifrån.. har iallafall en vilodag imorgon sen match på torsdag sen vila hela helgen hoppas jag!

Nä nu ska jag äta nått så jag får tillbaka lite energi!

Av Evelina - 15 maj 2012 16:15

2012-TESTET

För ett år sedan:

Hur gammal var du? - nästan 15
Vilken klass gick du i? - 8an
Vad hade du för hårfärg - brunt & blont trorjag

Hur lång var du? - 164 tror jag
Vem var du kär i? - ingen
Hade du någon pojk/flickvän? - nä
Vad brukade du göra på fritiden? - träna
Vilka umgicks du med? - brudarna i laget
Hur såg du ut? - typ som nu
Var allt bättre då? - vissa stunder
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - ibland
Har du förändrats? - ja



Nu:
Hur gammal är du? -snart 16
Vilken klass går du i? 9
Vad har du för hårfärg? - brun

Hur lång är du?- 165

Vem är du kär i? - O

Har du någon pojk/flickvän? - nej

Vad brukar du göra på fritiden? - träna & spela fotboll,plugga
Vilka umgås du med? - ingen speciell
Hur ser du ut? - kolla på mig så får du se.

Har du..

Kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Slagit ner någon? - nej
Ljugit för en bra vän? - ja tyvärr
Svikit någon? - ja
Fuskat på prov/läxförhör? ja
Blivit kallad Bögjävel? - haha jaa..

Kallat någon Bögjävel? - ja
Druckit alkohol? - ja

 

Vem:
Skrev du senast till på msn? - hahaha MSN!?
Kramade du senast? - linn
Strulade du med senast? - Oskar
Kan du lita på till 100%? - sabina!
Är den finaste personen som finns? - mamma
Vill du vara med just nu? - Sabina
Ringde dig senast? - nån från nån tidning
Skickade ett sms till dig senast? - Sabina & oskar
Skickade du ett sms till senast? - Sabina


Vad:
Drack du senast? - juice
Köpte du senast? - loka
Gjorde du igår? - gick i skolan & tränade
Ska du göra imorgon? - gå i skolan och sova!
Vill du göra just nu? - sova
Åt du senast? - snitzel & mos..
Är närmast dig som är rosa? -et mobilskalet

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - nja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ja
Du har haft ett förhållande som varade över två år - ja


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja..

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja!
Jag har smygit ut utan lov - ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar -  ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - ´ja
Jag har fuskat i ett spel - ja
Jag har struntat i ett prov - ja

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - aa
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nä.
Jag kan inte svälja piller - har svårt för de men ja..
Jag har tagit mediciner mot depression - ja.
Jag har anorexia och/eller bulimi - nä
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
jag har somnat gråtande - ja..

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja.
Jag har sett någon dö - nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja :'(
Någon nära till mig har begått självmord - nej & tack&lov för det!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards