LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2012

Av Evelina - 14 maj 2012 20:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 14 maj 2012 17:29

igår så klev jag upp kring halv tio,

då lagade jag & morbror omelett med lök & bacon i, de va svingott, aldrig ätit de förr.

sen packade jag och donade lite,

sen åkte vi till stan, åkte runt där och sen till glysis, plockade upp lite folk och åkte till Knöttas, Kilafors.

Där bytte vi om och gick ut och värmde, sen började matchen vid 16, de va första gången för oss att spela på vanligt gräs så de va väldigt ovant, + att de va jätte dålig plan..

iallafall så ledde vi med 2-0 i halvlek,

sedan drog andra igång, E fick en spark på hälsenan så hon fick kliva av, eller bäras..

sedan slutade matchen 0-4 till oss.

ambulansen kom o hämtade E som hade svinont.. usch :(

sen åkte vi hem och då höll jag på att somna dirr när jag kom hem.

men höll mig iallafall vaken till halv tolv.



MÅNDAG: idag var de en vanlig skoldag, var hos tandis först bara,

Sen hade vi även spanskaprov, nationella skriv, men de pratar vi inte om.

nu ska jag på träning, hörs!

Av Evelina - 14 maj 2012 17:24

Dagens låt: Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe (spotify)

Dagens frisyr: utsläppt plattat

Dagens smink: mascara, eyeliner

Dagens klädsel: linne, adidas kofta & tights

Dagens roliga händelse: käfta emot mot en person som gav sig. alltid lika roligt.

Dagens planer: träna
Dagens vill ha:  helg!
Dagens saknad: J & stella..

Dagens drog: hårdbröd
Dagens tråkigaste: varit hos tandläkaren, en sak jag fick reda på.. rip..

Dagens finaste: Sabina
Dagens måste: träna & dricka vatten

Dagens dricka: måltidsdryck

Dagens köp: inget
Dagens mat: spaghetti & köttfärssås

Dagens kärlek: ingen.

Dagens mående: de va bra ett tag..

Dagens skratt: på SO'n

Dagens tanke: hoppas han mår bättre där.<3

Dagens irritationsobjekt: F!!!

Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen,  musik & smsar

Dagens önskan: att allt blir som vanligt!
Dagens längtan: examen, studenten, födelsedag!

Av Evelina - 12 maj 2012 23:21

Ligger helt utslagen i sängen nu, skulle kunna hur länge sen helst känns de som.. Iallafall så vann vi(th98) med 3-0 mot th97, stod åt 98orna idag för som hade ingen målvakt, så varför inte?:) efter fen matchen stressade jag till damlaget och bytte om sen värmde vi lite så stod vi avbytare och passade lite, skönt att inte behöva hoppa in idag, tyvärr förlorade vi med 2-4, trots att vi hade ledningen redan efter 2 minuter, stod 2-0 innan de ens gått 10 minuter, men sen rasade allt. Jaja, nu ska jag sova så jag orkar upp till matchen imorgon mot kilafors som ska spelas på nån knöttplan? Uppdaterar mer imorgon kanske.. Godnatt!

Av Evelina - 11 maj 2012 22:21

Idag var min första tanke när jag vaknade : SOMNA OM, DU ORKAR INTE MED DEN HÄR DAGEN, 2ÅR..

och jag försökte men någonting drog mig upp ur sängen så jag åkte till skolan,

där väntade vi på bussen som skulle ta oss till stan,

stod ute i regnet i 20 minuter för bussjäveln kom aldrig.

tillsist kom den så då åkte vi till friskis och svettis, körde ett bas spinningpass där men mitt knä sa ifrån, blev så förbannad för jag hade gett mig fan på att de skulle gå, MEN knät blev instabilt och jag fick ont, så ja..

man måste lyssna på kroppen ibland..

iallafall, sen gick vi och duschade, sen åkte vi hem igen, skulle haft musik ist för ET,

men de vart nå jävla tjaffs så ja jag vet inte, iallafall så satt vi och lyssnade på våran examenslåt som suger,

ingen vill ha den!

sen så åkte jag iallafall hem, åt lite mat,  som förövrigt blev min middag, klockan 2.. ja man kan undra..

sen somnade jag till typ 4,

sen väckte mamma mig och frågade om jag ville ha pizza,

först sa jag nej, sen ändrade jag mig,

så köpte jag en pizza men åt bara en pytteliten bit, blää.

vet ju själv att jag inte tycker om pizza men ja..

har lyckats att hålla mig ifrån läsken och sånt idag, förutom loka då men de tycker jag inte är sån stor fara.

iallafall så har jag packat och så inför morgondagen.

nu ska jag lägga mig så jag får sova nånting..

ni får ingen bild..


saknar dig S <3

Av Evelina - 11 maj 2012 22:15

Dagens låt: Rascal Flatts – What Hurts The Most(spotify)

Ne-Yo – So Sick (spotify)

Dagens frisyr: uppsatt i bulle

Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: I <3 GBG t-shirt, th-tröja & mjukisbyxor

Dagens roliga händelse: jag & linn i bussen.

Dagens planer: sova
Dagens vill ha:  sommarlov
Dagens saknad: Stella..

Dagens drog: mat
Dagens tråkigaste: fick ont som fan i knät..

Dagens finaste: K..
Dagens måste: sova, dricka vatten

Dagens dricka: loka

Dagens köp: loka & nån energisak
Dagens mat: pasta

Dagens kärlek: - ingen.

Dagens mående: dåligt

Dagens skratt: ja jag o linn skratta väl åt nå som vanligt.:)

Dagens tanke: finaste ängeln<3

Dagens irritationsobjekt: mitt knä!

Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen, fb, musik & smsar

Dagens önskan: att du kom tillbaka<3
Dagens längtan: examen, studenten, födelsedag, imorgon & söndag!

Av Evelina - 11 maj 2012 22:12

 
2e bilden: En bild på någon i din familj - jag och min storebror för måånga år sedan.
3e bilden: Något du gillar att göra
4e bilden: En gammal bild på dig själv
5e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
6e bilden: Någon du umgås mycket med
7e bilden: En person som du saknar
8e bilden: En person du kan berätta allt för
9e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider
10e bilden: En ovanlig bild
11e bilden: En person som alltid ställer upp för dig
12e bilden: En bild på en tid du saknar
13e bilden: En bild från i somras
14e bilden: Tuffaste bilden du nånsin tagit
15e bilden: En bild som du alltid skrattar åt
16e bilden: En tokig bild
17e bilden: Nånting du vill göra om
18e bilden: Bild från bästa sommaren

Av Evelina - 11 maj 2012 18:22

För TVÅ år sedan kom vår absolut finaste ängel till jorden,
om 2 månader har det gått 2 hela år sedan du lämnade oss också..
min fina ängel, idag är det din dag, jag har ägnat många tankar upp mot himlen idag,
det har varit tomt i min kropp men har försökt vara glad och stark för din skull,
för att jag vet att du vill det.
Det var nog menat att det skulle bli såhär, hur jobbigt det än är att försöka inse det.
Du var för bra för att vara här nere hos oss, Gud ville ha tillbaka dig, och jag hatar han för det..
Men du kanske har det bättre där du är nu.
Hade jag kunnat hade jag besökt din grav varje dag, jag har lyckats komma dit 3 gånger,
men kroppen blir lika tung varje gång, 
andningen blir svår och hjärtat slår hårt.
Grattis älskade lilla ängel. Du är allt, jag saknar dig.
Vila i största frid hjärtat! 
 
Glory to the Father,
glory to the Son,
glory to the Spirit,
these three my friends are One.
There will come a day
when there´ll be no pain,
no heartbreaks or miseries or sorrow.
There will come a day
o heartbreaks or worries about tomorrow.
And all God´s children gonna sing, sing,
gonna sing,
and all God´s children gonna sing,
and all God´s children gonna sing, sing,
gonna sing,
when they see their mighty King.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards