LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under augusti 2012

Av Evelina - 12 augusti 2012 21:54

Började dagen med att åka till kyrkan för att kolla på konfirmationen, längtar tillbaka ganska så jätte mycket, så nästa år ska jag också vara ledare.
Efter konfirmationen som slutade 13, tog jag moppen hemåt och åt mat och packade, sen åkte jag till Hög på samling och sedan spelade jag min första match med högs sk.
De är såna otroligt bra brudar i de laget, och tränare också för den delen!
Höll iallafall 0 vilket var skönt, gjorde inte hela saken sämre när vi vann med 8-0 och teamhudik spelade 0-0 på sin match idag.
Ligge i toppen nu, wohoo!
Nu ska jag iallafall snart lägga mig och sova, hade tydligen satt upp en tid hos tandreglerarn kl 07.45 imorgon..
Hm.
Aja, hörs imorgon !

Av Evelina - 12 augusti 2012 21:27

Dagens låt:  Maria rock- nobody's perfect. (cover)

Dagens frisyr: 1 fläta

Dagens smink: mascara, ögonskygga, eyeliner.

Dagens klädsel: tights, linne & skjorta

Dagens roliga händelse: Vinst!

Dagens planer: sitta här ett tag och sedan sova.

Dagens vill ha: godis:(

Dagens saknad: Stella

Dagens drog: tuggummi

Dagens tråkigaste: knät/låret.

Dagens finaste: brudarna i laget,andreas, angelica, linn!

Dagens måste: lägga mig tidigare

Dagens dricka: vatten

Dagens köp: bananer

Dagens mat: mcdonalds

Dagens kärlek: oskar

Dagens mående: bättre.

Dagens skratt: med linn i kyrkan!

Dagens tanke: ingen faktiskt.'

Dagens irritationsobjekt: dommaren!

Dagens smycke: vanliga halsbandet & örhängen.

Dagens just nu: bloggen & musik.

Dagens önskan: att få konfirmera mig igen.

Dagens längtan: till helgen!! wohoooo

Av Evelina - 11 augusti 2012 23:45

Dagens låt:  Maddi Jane - impossible

Dagens frisyr: uppsatt

Dagens smink: inget

Dagens klädsel: shorts & linne

Dagens roliga händelse: nått med Jonna i morse

Dagens planer: sova

Dagens vill ha: längre sommarlov!

Dagens saknad: Stella!

Dagens drog: musik!

Dagens tråkigaste: vädret

Dagens finaste: farmor&farfar

Dagens måste: sova

Dagens dricka: läsk

Dagens köp: inget

Dagens mat: potatissallad

Dagens kärlek: OSKAR!

Dagens mående: sådär. 

Dagens skratt: med jonna imorse

Dagens tanke: ''jag har bloggat mkt idag..''

Dagens irritationsobjekt: J.

Dagens smycke: vanliga halsbandet:)

Dagens just nu: bloggen & musik & smsar:) 

Dagens önskan: att de va längre sommarlov!

Dagens längtan: matchen imorgon, + träffa angelica,linn,oskar & góprästen!

Av Evelina - 11 augusti 2012 23:32

Vem:

Pussade du sist?  Oskar 

Tänker du på? Stella<3

Finns alltid där för dig? Sabina!

Förlåter du Aldrig? - man ska aldrig säga aldrig.

Pratade du med å msn sist? ingen aning!

Ringde dig sist? Oskar

Skrev det 9:e smset till dig? Oskar

Önskar du var med nu? Sabina&Oskar

Var din första kärlek? jonathan.

Har du:

Ett Förhållande?  Ja

en bästa vän? Ja

Bra föräldrar? Ja

ljugit för en vän? Ja tyvärr.

Blivit anmäld någon gång? Nej

Stulit något? ja

Gråtit över någon av det motsatta könet? ja

Slagit någon av det motsatta könet? ja

Kysst någon av samma kön? ja

Varit otrogen?  Nej

När:

Hade du riktigt roligt senast? i måndags

Hade du sex sist?  har inte haft sex..

Grät du sist?  igår

Skrattade du sist? Idag

Var du kär sist? just nu!

Snusade du sist? snusar inte.

Ska du sova idag? ja

Skrek du på någon sist?  minns inte.

Mår du som bäst? när jag umgås med dom som får mig att må bra

Förlorade du oskulden? har inte haft sex än.


Vad:

Har du för mobiltelefon? Iphone.

Har du på dig just nu? trosor & morgonrock..

Lyssnar du på just nu?  fields of gold

Vad är din hårfärg? riktiga är blond, just nu - brunt

Är dina framtidsplaner? skaffa familj och få jobb!

Tänker du på just nu? Stella <3

Fick dig att gråta sist? lite för mycket..

Hatar du mest av allt?  idioter.

Tycker du om på din kropp? nej!

Får du mest komplimanger för? ingen aning.

Av Evelina - 11 augusti 2012 20:08

För nästan ett år sedan idag så repade vi för fullt i kyrkan,
vi tog mycket kort, flummade men kunde ändå vara seriös,
vi grät tillsammans, vi skrattade tillsammans,
vi lyckades & misslyckades tillsammans.
vi gjorde allt tillsammans.
Under Olsnäs-veckan fanns de inget ''jag'' eller ''du'', varje dag var det VI,
ALLA höll alltid ihop, ingen var elak på någon annan och ingen blev lämnad utanför.
alla respekterade varandras val och stöttade varandra i det.
Ingenting hade fungerat om vi inte sammarbetat.
Alla äventyr vi upplevde tillsammans,
det är så sjukt.
Den 14 augusti, för snart ETT år sedan så spelades ''like a prayer'' med Jay Smith i kyrkans högtalare,
vi gick in med stolta & bestämda steg,
och jag är ganska säker på att alla hade samma känsla då.
riktigt nervösa men ändå så otroligt lyckliga.
Innan jag kom till lägret så trodde jag att vi skulle vara indelade i grupper, som de blev på alla träffar..
att våra små byar skulle hålla sig för sig själv,
men jag hade fel, på lägret fick jag vänner för livet,
vänner som jag trodde att jag aldrig skulle ha.
både av konfirmander och ledare,
det är helt ärligt den bästa upplevelsen i mitt liv.

     


Av Evelina - 11 augusti 2012 19:40

 

If you're out there,
If you're somewhere,
If you're moving on,
I'll be waiting for you,
Ever since you've been gone.

Av Evelina - 10 augusti 2012 21:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 10 augusti 2012 21:54

Tell them all I know now,
Shout it from the roof top,
Write it on  the  sky line.
All we had is gone now.
Tell them i was happy..
And my heart is broken !
All my scars are open,


 


just because i'm smile doesent mean i'm happy.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards