LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under januari 2013

Av Evelina - 24 januari 2013 20:53

Skolan idag har väl gått bra, va på skolan typ 2.5 timme innan jag började så jag satt och pluggade, sjukt skönt faktiskt,
Sen hade vi svenska, jobbade på bra där med, sen lunch, efter de hade vi klassråd och naturkunskap, och tillsist matte.
Kom hem vid 15.45 och då satt jag i soffan ett tag, åt middag, badade, satt ännumer i soffan, och nu har jag faktiskt lagt mig och spelar mitt favoritspel!! Är totalt besatt i de!!

Kommer nog bli dålig uppdatering i helgen då jag är på fobollscup i Iggesund, but i will do my best!

Sista bilden är våra & några andra tider på lördag

Av Evelina - 23 januari 2013 14:17

Nu sitter jag på bussen påväg hem, eller är hemma om ca 10 minuter, fick sluta/gå 25 minuter innan så då hann jag med 13.50 bussen istället för 14.25 Asskönt.
Dagen idag har väl gått bra, var dryg men de får man väl stå ut med antar jag..
Ska hem & sova nu, sen iväg till tandläkaren & sen träning.

Måste egentligen plugga men de får jag göra imorgon & fredagen.


Blå himmel idag iallafall, som jag saknat det!
Nä nu har jag inget mer att berätta för er.

Av Evelina - 23 januari 2013 07:15

Som jag skrev innan imorse så car de väldigt jobbigt at kliva upp, men tog mig upp iallafall..
Nu sitter jag på bussen, som förövrigt var i tid för första gången på hela vintern!! Fett skönt!
Dock gick jag lite för tidigt hemifrån så fick stå ute i typ 10 minuter, & de är -19 här.. Öronen har typ frusit bort..
Men nu är jag inne i 'värmen' igen, ikväll ska jag iväg till tandläkaren & sen en sen träning i Iggesund, 21.30-22.45
Inte dom bästa tiderna för mig då jag knappt kommer upp på mornarna när jag lagt mig vid 00.

Men nu har jag faktiskt inget mer att säga, bara att jag är ashungrig så jag avlider snart, men orkar inte göra nått åt de så då får jag skylla mig själv..:(

Av Evelina - 23 januari 2013 06:13

Idag är det verkligen en sån dag, vill inte kliva upp någongång utan bara ligga här i min varma, sköna säng hela dagen, men de går inte, för de är lag på att man måste gå i skolan....
Ja men kanske man ska kliva upp snart ändå, bussen går ju om en timme.. Ja jag får nog göra så..

Men ja, idag har jag matteresurs, samhälle, matte, lunch & historia, slutar typ 13.45, då ska jag hem & feting sova i 73829 år.

Av Evelina - 22 januari 2013 06:55

Skrev ju i förra inlägget att jag tyckte de va kallt ute, tror de är någon som vill jävlas med mig för nu är de ännu kallare! Blir arg!!

Av Evelina - 22 januari 2013 06:39

Känner att de är dags att sommaren börjar komma nu, men de vill den tydligen inte. Jag håller på att frysa ihjäl varje dag, måste nog lagra ännu mer fett..
Måsta stänga av elementet inatt för det lät så mycket, hade vridit på de på typ 25 grader, men de kändes ingen skillnad.. Men imorse kändes de, fyfan, drog alla kroppsdelar under täcket och gömde mig.. Iskallt var de:(

Ja, somnade kring 00 inatt, lite för sent för att orka med denna dag men nu kam jag inte göra något åt det:)
Ska snart iväg till bussen & skolan, grafiskt, engelska, lunch, matte, samhälle, spanska, hem & sova!! Har lite att plugga på också men de orkar jag bara inte.
Skolan tar verkligen kol på mig, att gå 8-16, komma hem 17, äter middag, sen somnar jag oavsett om jag har lagt mig eller sitter eller vad jag gör..
Nä nu ska jag sluta klaga, snart helg.... Pepparpeppar.

Av Evelina - 21 januari 2013 21:35

Sämsta överskriften, men de betyder iallafall 'apelsinjuice med fruktkött' på finska, ja så är det.

Idag hade vi först naturkunskap, sen va jag hos kuratorn, sen hade vi engelska, skrattade så fruktansvärt så jag började gråta, haha.
Sen hade vi lunch & sen historia, efter det ville jag bara draaaa hem men då hade vi spanska.. De gick fort iallafall men jag fick ingenting gjort.

När jag kom hem så åt jag lite sen somnade jag i typ 2 timmar,
Klev upp nångång och badade, sen har jag suttit här i fåtöljen och pluggat lite, & nu tittar jag på 'det okända'
Är dum som tittar på de eftersom jag är så rädd, men haha får skylla mig själv.

Ska snart lägga mig och kolla på film tror jag så jag kan somna eftersom vi har gått in i period 4 nu & jag har grafiskt, så de innebär att vi går 8-16 på tisdagar..

Nu hoppade Ludde upp i mitt knä och ville mysa så jag får väl göra de då. Hej

Av Evelina - 21 januari 2013 07:44

Ja, måndag idag, somnade 2 inatt..? Jag som var så trött vid 00? Nä okej tydligen inte tillräckligt trött.
Vaknade vid 06.30 i morse, ville verkligen inte kliva upp, önskade att jag var sjuk och slapp åka till skolan..
Ludde låg och gosade med mig ett tag också, då ville jag absolut verkligen inte kliva upp!!
Men de gjorde jag tillslut, ska iväg till skolan snart, ha lite naturkunskap sen iväg till kuratorn, undra varför jag går där egentligen? Ja ja, skönt är de iallafall.
Inte ätit nån jävla frukost idag heller..
Nä nu måste jag borsta tänderna & packa lite så jag hinner med busshelvete!
Ingen bra dag att jävlas med mig iallafall.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards