LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under januari 2013

Av Evelina - 20 januari 2013 23:07

Var är du nu? I(på?) mitt rum

Lakrits eller choklad? Choklad

Barndomsidol? ingen aning

Vilken tid gick du upp idag? vaknade 9, klev upp 10

Vad ska du göra i helgen? spela fotboll.

Hur brukar du ta dig fram? bil, buss

När kräktes du senast? tisdags

Din favoritlåt just nu? Far away

Var fick du dina senaste pengar ifrån? studiebidraget

Har du sovit i din egen säng inatt? Ja.

Det roligaste i ditt liv på länge? Ingen aning

Vad är Gud? en person i himlen.

Senaste alkoholintag? Nyår..

Vad tycker du om sex före äktenskapet? bryr mig inte

Har du haft mörkt hår? ja

Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum? 2 svarta, 2 vita

Det starkaste du druckit? Sprit bara.

Vad såg du senast på tv? ghost whisperer

Vad ska du göra idag? spela mobilspel och försöka sova

Har du bott i något annat land? nej

Är du morgonpigg? ibland

Vad är du beroende av? musik, mobilen.

Vem snackade du med senast? pappa

Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner? otroligt.

Vad luktar gott? Parfym

Har du borstat tänderna idag? ja

Tycker du om broccoli? ibland

Vad är du snabb på? dömma folk.


Nä nu ska jag krypa ner, slå igång en film & spela lite mobilspel och se om jag kan somna, har lite ångest inför morgondagen, som vanligt alltså..

 

Av Evelina - 20 januari 2013 22:53

Kryssa i vilka barnprogram du minns.

[ ] 100 kilo godis
[x] abrakadabra
[ ] allis med is
[x] anki & Pytte
[x] arthur
[x] babar
[x] bananer i pyjamas
[ ] barnen på luna
[ ] barnens detektivbyrå
[x] bert
Summa: 6

[ ] biker mice from mars
[x] brum
[x] bröderna Fluff
[ ] bullen
[x] dagensvisa
[x] disneydags
[ ] dj kat show
[x] doktor mugg
[x] doktor snuggles

[ ] doug
Summa: 6

[x] ducktales
[ ] ebba & didrik
[x] fem myror är fler än fyra elefanter
[ ] hajk
[x] hjärnkontoret
[ ] ika i Rutan
[ ] joelbitar
[ ] jupiter
[x] kalles klätterträd
[ ] kannan
Summa: 4

[x] kenny starfighter
[x] kosmos & kattis
[ ] KTV
[x] leksakernas hemliga liv
[x] lilla aktuellt
[x] lilla sportspegeln
[x] långbens galna gäng
[x] nalle har ett stort blått hus
[ ] olle ek
[ ] pellepennan & suddagumman
Summa: 7

[ ] pip-larssons
[ ] pippi pelikan
[ ] planeten pi
[x] pokémon
[x] REA
[x] rummel & rabalder
[x] rädda joppe - död eller levande
[ ] skrotnisse & hans vänner
[ ] skuggornas hus
[x] teletubbies
Summa: 5

[x] trasdockorna
[x] trazan & banarne
[x] williams önskestövlar
[ ] volrammos
[x] ökenbio
Summa: 4



Av Evelina - 20 januari 2013 22:29

Vilken färg har dina skor? - dom jag använder nu under vintern är svarta.

Hur många sms har du skickat med din telefon? - för många
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Angelica
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - pappa,mamma,sabina,amanda, morbror, jonna,storebror.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Filip, Oskar, Jonna,Sanna, Pälle, Melissa, Caroline, Jessica, Sofie, Sara, Pelle, Linn & Sabina.
Vem kysste du senast? - var nog Filip.
Vem kramade du senast? - Mamma
När såg du din bästavän senast? - flera månader sen.
Din favoritfilm? - Last song, remember me, dear john, jag saknar dig.
Din favoritlåt? - just nu, far away - nickelback
Bär du på en stor hemlighet just nu? - ja.
När vaknade du imorse? - vid 9
Gillar du hästar? - jadå
Har du ett turnummer? Vilket? - 1, 13.
Vem hade du velat träffa just nu? - Linn<3
Vilket är det bästa året hittils? - inget sålänge jag kan minnas.
Är du kär? - önskar att jag kunde säga nej.
När drack du alkohol senast? - Nyår..
Är du en rökare? - nä.,
Föredrar du snus eller rökning? - rökning om nått.
Vad heter du i mellannamn? - Marie.
Har du en blogg? - ja.
Vilken klass går du i? - SA12b
Är du oskuld? - Ja
Ditt favoritband? -varierar
Din favoritartist? -samma där
Thåström eller Håkan Hellström? - Hellström
Göteborg eller Stockholm? - Göteborg!
Vars bor du? - Utanför hudiksvall.
Vars vill du bo? - Göteborg.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Real to me -Brian McFadden
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Miss you love - silverchair.
Vem skrev åt dig på msn senast? - msn? haha oj de va längesen.
Vem skrev du senast sms med? - Linn Johansson-
Vem ringde dig senast? - mamma trorjag
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en tatuering
Blind eller döv? - Döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Inte vad jag vet.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 75
Vad vill du jobba/jobbar som? - Psykolog eller liknande.
Var är dina syskon just nu? - I luleå..
Senasta kändisen du såg? - Oj de minns jag inte.
Favoritkändis? -  har ingen.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - idag
Har du piercingar? Isåfall, var? - I öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Beneath your beautiful
När grät du senast? - Inatt
Är du vig? -
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - <3<3<3 - Linn Johansson.
Använder du hårspray? - ibland.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej!
Uppsatt hår eller hängande? - beror på
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja
Vilken vän vet mest om dig? - Sabina.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja tyvärr.
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Madde
Vad stod det i din senaste händelse? - nån som hade kommenterat nånannans status.
Vill du bli modell? - Nej
Din bästa tjejkompis? - Linn,Sabina.
Bästa killkompis? - filip.
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Ingen aning.
Vem är den perversaste person du känner?- hahah vilken fråga.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ögonen
Favoritdryck? - ingen just nu.
Favoritdryck innehållandes alkohol? - sprit eller cider.
Senaste CD-skivan du köpte? - längesen jag köpte en skiva alltså.
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Nej
Vad ska du göra i sommar? - Sola, bada, spela fotboll, andas.
Favoritskådespelare? - joel kinnaman.
Favoritkomiker? - har ingen
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Nä inte vad jag vet
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Inget
Snyggaste kändisen? - joel kinnaman, Liam Hemsworth
Vart vill du resa innan du dör? - Jorden runt.
Av Evelina - 20 januari 2013 15:12

Dagens låt:  Mariah Carey – Without You
Dagens frisyr:  uppsatt i knut
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: tröja & mjukisar
Dagens roliga händelse: ingen
Dagens planer: plugga
Dagens vill ha: ett liv
Dagens saknad: simon <3
Dagens drog: musik!
Dagens tråkigaste: plugg & saknad.
Dagens finaste: ingen
Dagens måste:  plugga
Dagens dricka: näringsdryck
Dagens köp: inget
Dagens mat: macka & näringsdryck
Dagens kärlek: ingen alls.
Dagens mående: dåligt
Dagens skratt: inget
Dagens tanke: kom hem
Dagens irritationsobjekt: mycket de.
Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen, musik, plugg & fb
Dagens önskan: att Simon kom tillbaka!
Dagens längtan: till vi åker till storebror<3

Av Evelina - 20 januari 2013 14:11

Ja, då är denna jävla söndagen tillbaka då..

Hatar verkligen söndagar, man har haft en lugn helg, sen är de söndag, så kommer man på att man har plugg till måndagen & då ägnar man söndagen åt att plugga och hantera ångesten inför måndagen, så ser varje söndag ut för mig.


Ja saksamma, sket i skolan i fredags, är så jävla förstörd, vet inte vad jag ska göra åt allt..

önskar att folk kunde se att man vill vara för mig själv, utan att man ska behöva säga det..

iallafall så sov jag ett tag på fredagen, sen åkte jag & mamma till stan vid 13, då köpte vi lite mer ''matersättning''

sen gick vi till ortopeden, så han fick kolla så ärren på knät läkt bra åså, & det tyckte han så han ville aldrig mer se mig där, haha, men ja de va skönt att höra faktiskt.


Efter det så åkte vi hem, så minns jag inte vad vi gjorde,

Sen slutade pappa nångång, sen åkte vi till stan vid 17.30, åkte på hemmakväll & hyrde 5 filmer & köpte godis,

sen åkte vi på medelhavskällaren och åt middag, behövdes<3.

sen åkte vi hem & tittade på typ 2 av filmerna sen la vi oss & sov.

Igår vaknade jag vid 08.30, försökte äta lite, klädde på mig & åkte iväg på träning.

gick inte så bra men..

sen åkte jag hem, så somnade jag i flera timmar,

klev upp, åt lite crisscuts, somnade igen, sen på kvällen kollade vi klart på wallander & maria wern,

sen gick jag & la mig och spelade mobilspel, sen somade jag konstigt nog ganska tidigt..


imorse vaknade jag kring 9 tror jag,

låg & spelade, sen kom morbror vid 10, han hade med sig min kära telefon, 2 tröjor & 3 iphoneskal <3

han va här ett tag så satt vi & pratade, han & mamma fikade lite åså,

sen åkte han & jag försökte äta lite.

sen hamnade jag här, ska försöka plugga lite somsagt..


   

Av Evelina - 18 januari 2013 20:38

Av Evelina - 17 januari 2013 23:20

Gud vad med inlägg ni fått nu,
Angående rubriken, är jag så less på mig själv, har sen torsdag förra veckan nästan slutat ätit, har haft en period då jag ätit dåligt, men inte såhär dåligt..
De slutade med att denna vecka åt jag varken frukost, lunch, eller middag.. Åt inte på över 1 dygn..
Men efter att ha pratat med mamma så hjälper hon mig, vet inte anledningen till att jag inte längre har någon aptit..


Ja saksamma, de löser sig någongång.
Idag så tog jag 8.20 bussen till stan, satt på skolan 1 timme innan vi började med svenska, jobbade med antiken där, sen hade vi lunch, sen hade vi naturkunskap, då fick vi veta provresultatet, fick 21/23 så jag är nöjd.
Sen började vi prata om kost åså, känns ganska jobbigt att prata om sånt just nu pgr av de jag skrev ovan..

Efter den lektionen så hade vi matte, fick reda på testet där också, gick sämre men ändå helt okej.
Sen började vi räkna index åså, rätt svårt..

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med sista dagen i skolan för denna veckan, sedan ska jag till ortopeden, längtar as hell, nä.

Av Evelina - 17 januari 2013 23:12

Dagens låt: nickelback- far away
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara, eyeliner & ögonbrynspenna
Dagens klädsel: ginalinne, kofta, tights
Dagens roliga händelse: när Georg gick in i blomman
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: mataptit
Dagens saknad: linn, melissa, Simon<3
Dagens drog: ingenting
Dagens tråkigaste: äter för lite
Dagens finaste: Mamma
Dagens måste: sova
Dagens dricka: lite mjölk & näringsdryck
Dagens köp: inget
Dagens mat: fisk & potatis
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: upp & ner
Dagens skratt: åt Georg
Dagens tanke: våga!
Dagens irritationsobjekt: folk
Dagens smycke: halsband
Dagens just nu: bloggen & tv
Dagens önskan: att allt blev bra
Dagens längtan: till storebror<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards