LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under januari 2013

Av Evelina - 5 januari 2013 13:40

Nu sitter jag hos farmor & farfar och tittar på skidorna, snart är de hockey, inte så intresserad men kan vara roligt att se finalen.

Träningen Idag gick bra, men har en jävla träningsvärk i magen, haha.

Hoppas jag får nån god mat av farmor & farfar!
Hoppas även att jag kan somna tidigare inatt med tanke på att jag bara sov till 08.30, så jag borde vara trött inatt? Men de är svårt att lägga sig när man har en nattuggla till farmor som älskar att sitta uppe till 1-2 & spela spel, haha. Men det är mysigt och jag mår bra här.
Nu ska jag vara lite mer social med tv'n....

Längtar tills intersportcupen i Iggesund, sjuuuukt taggad!!!

Av Evelina - 5 januari 2013 09:17

Somnade 3 inatt igen, larmet på 9.. Fick sova 6 timmar men de va verkligen inte tillräckligt, jag som brukar sova mellan typ 3-12..
Jaja, de va bara att kliva upp, så åt jag frukost & nu måste jag packa tills jag ska till farmor, också måste jag klä på mig träningskläder, synd bara att de är så fruktansvärt kallt både på mitt rum & i fotbollshallen.. Ja men nu måste jag skynda mig..

Av Evelina - 5 januari 2013 02:27

Nu är klockan snart halv tre, jag ska upp om 6 timmar, träning om 8 timmar..
Inte alls taggad för de..

Iallafall, vid 21 ikväll kom Lisa & Mattias och spelade med andra ord, vi förlorade alla omgångar men de va kul, dom åkte vid 23.45, så borstade jag tänderna åså, så la jag mig & tittade på the last song, så grym film, tröttnar aldrig, dock gråter jag varje gång jag ser den, haha.
Men nu är den slut & jag orkar inte kliva upp & byta, så jag får ligga här & spela mega run sålänge jag orkar..
Efter träningen imorgon så åker jag till farmor&farfar & sover där, spelar lite spel & myser dom sista dagarna av lovet, kan börja gråta när jag tänker på skolan, fyfan vilken ångest den ger mig.
Nä nu har jag inget mera att skriva, hejhopp gummisnopp.

Av Evelina - 4 januari 2013 13:48

Har i nästan 1.5 vecka vänt på dygnet, somnar vid 3-4 & vaknar vid 13-14,
& vad hinner jag göra på en dag då? Äta 'frukost' duscha, äta middag, titta på film, sova middag, sen är jag vaken på natten igen.

Iallafall så hade jag ju min första fotbollsträning efter 1 månads vila igår,
De gick som förväntat men hade önskat att de gick bättre..
Men men, träningen slutade 21.30, så åkte jag & pappa hem, så gjorde vi fruktsallad & sen satte vi oss och tittade på nån ungdomsserie som gick när han va liten, förr har vi sett 'kullamannen' & igår såg vi 'kråkguldet'
Dom är så sjukt bra trots att dom är från 1970..
Iallafall så var den filmen slut 01.30, så då gick vi & la oss, men jag kunde såklart inte somna förens 02.30, så jag låg & tittade på tv ett tag.

Imorse vaknade jag vid 12, så klev jag upp, badade en liten stund, sen åt jag frukost & nu sitter jag i soffan & tittar på nått på tv'n, inte så jättebra men orkar inte sträcka mig efter dosan, jappjapp.

Av Evelina - 3 januari 2013 13:18

Idag är det exakt 1 månad efter knäoperationen, Idag, exakt en månad efter operationen så ger jag mig in på banan igen, eller försöker iallafall.
En lugn & försiktig träning med mina brudar skulle sitta bra nu.

Iallafall, somnade vid 02.30 inatt, kollade ju på project X, som faktiskt va bra, & sen på Dear John, men orkade inte se hela.

Imorse vid 8 kom storebror in & kramade om mig & sa hejdå, för nu är han somsagt snart tillbaka i Luleå.

Sen somnade jag om till 12.30, sen satte jag mig här i soffan & kollar på tv, ska snart göra iordning frukost, men är inte hungrig & orkar intr.. Haha.
Ja saksamma, även att de snöar lite, ytterst lite här.. De syns inte ens på bilden.
Ja vi hörs, hej!

Av Evelina - 2 januari 2013 23:35

Minns inte vad jag skrev i förra inlägget men iallafall så har jag & mapa kollat på Alvin & gänget 2, sen la jag mig & badade i typ 30 minuter,
Sen la jag mig i sängen & kollar nu på Project X!
Den verkar bra än så länge iallafall!

Imorgon åker Charlie hem.. Gör ont somfan att behöva säga hejdå..

Av Evelina - 2 januari 2013 16:21

Jag kan inte förstå att det redan är den 2 januari 2013, sjukt, trodde faktiskt inte att denna dag skulle komma, eftersom jag va så sjukt taggad inför jordens undergång, galet, haha!

Ja saksamma, har inget vettigt att blogga om men känner att jag måste blogga ändå.

Jaja, inatt somnade jag vid 02.30, ingen ville vara social så jag bara tittade på tv, sen somnade jag & vaknade först vid 6, om jag hade varit smart så hade jag klivit upp då & gått ut & gå eller nå, men nä, jag somnade om till 13, sen klev jag upp & satt i fåtöljen och tittade på spykid 2, sjukt bra, haha!
Sen gick jag ut en sväng med Ludde, sen hamnade jag i sängen igen, fruktansvärd mensvärk så jag kollapsar snart, haha jaja.
Har inga roliga bilder heller så ni får väl nån tråkig då.

Av Evelina - 1 januari 2013 23:51


Ligger i min skönt säng och vill sova, men har sån konstig bakfylla som kommer på kvällen, så nu ligger jag här halvdöd..

vaknade typ 13.30 idag eller nått, låg ett tag i sängen sen duschade jag & så,
sen kom morbror och hämtade mig, sen hämtade vi min kära kusin jonna,
sen åkte vi till morbror & åt mat, spelade tvspel, köpte godis, tittade på tv osv,
Sen åkte jonna så då kollade jag & morbror på en film som heter loopers, den va lite svår att förstå i början men sen blev den as bra.

Sen vid typ 22.30 skjutsade morbror hem mig, så hamnade jag här..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards