LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Evelina - 8 oktober 2010 23:10

förlåt för alla deppinlägg,

men idag är en sån dag då jag inte mår bra,

vill bara försvinna bort,

somna om och aldrig vakna igen,

men ah..

Av Evelina - 8 oktober 2010 22:15

And even though I know how very far apart we are
It helps to think we might be wishing on the same bright star

And when the night wind starts to sing a lonesome lullaby
It helps to think we're sleeping underneath the same big sky..


Vet du hur mycket jag gråter? vet du hur jävla SVAG jag blev av dina ord,

vet du hur rädd jag blev?

vet du ens vad du pratar om.

Du tror att bara för att du mår dåligt, så mår du sämst, ingen kan må sämre än dig.

& visst, de du gått igenom har varit & är väldigt jobbigt för dig,

Men jag vet att du klarar det för du är så jävla stark.


MEn varje gång jag ser en bild på dig, varje gång jag hör ditt namn, så kände rjag hur tårarna bara pressas upp..

jag älskar dig så jävla mycket. men du tror inte på mig.

Och du lämnade mig innan jag hade fått en chans tilla att förklara..



Känner mig så ensam, så liten och svag
Kan inte nå dig när jag vill, behöver dig i min vardag
En sak jag undrar - Varför kunde du inte stannat kvar?
Drömmer mig bort, jag saknar dig och allt vi har

Jag gråter mig till sömns för jag saknar dig som fan
Försöker klara varje dag, men det är tungt att ta sig fram
Vill inte ha det såhär, men det är väl meningen
Vaknar med tårar och vill bara somna om igen

Du var den bästa, du var den enda
Du var så trygg och nåt sånt här fick inte hända
Jag trodde att du hade samma känslor för mig
Men nu vet jag, att jag är starkare utan dig..


Kommer aldrig glömma, men vill inte minnas oss
Ju mer jag tänker på det så saknar jag oss
En dag i taget, som vanligt, fast värre
Du var min hjälte, men nu finns hon inte längre

Dags att torka tårarna för tiden är förbi
Nu vet jag att ingenting håller föralltid

Allt jag ville va att du skulle behöva mig
Men nu vet jag att jag är starkare utan dig

Förstod det inte då, men allt faller på sin plats nu
De va för bra för att vara sant och lika så du
Du lura mig riktigt bra, hoppas du e stolt
För du gav mig ett löfte som du bröt, men borde hållt

Jag litade på dig men du gav mig bara svek
Allt jag nånsin ville ha, var din kärlek
Jag öppnade mitt hjärta å lät dig komma nära
Mitt misstag, för vi var aldrig ärliga

Trodde du var rätt men du var fel
Men jag älskade dig, du var min andra del
Kan inte sluta sakna de stunder när de var vi
Men är starkare utan dig, inget håller föralltid

Ångrar att jag kämpade, ångrar allt jag gav
För i slutet av sagan blev de jag som stod ensam kvar
Vill inte minnas dig men kan inte glömma helt
För i mitt hjärta finns du kvar i all evighet.


Av Evelina - 8 oktober 2010 18:16

     


Du vet inte hur det känns.

Men du vill att jag ska glömma dig, så jag försöker..

för jag skulle ju göra allt för dig.



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards