LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Evelina - 4 oktober 2010 22:55

ska gå och lägga mig,

försöka få in ''la manzana'' i huvudet tills glosförhörwet i morgon.


la manzana=äpple.

hoppas jag kan de när jag vaknar upp imorgon.

GODNATT. 

Av Evelina - 4 oktober 2010 22:38

mina läsare försvinner mer&mer, kanke för att jag inte uppdaterar så mycket längre,

men då vill jag veta vad NI vill läsa om i min blogg,

  • mer om mitt liv?
  • mina intressen?
  • mina husdjur?
  • mina vänner?
  • mina skoldagar?
  • mina favorit saker?
  • saker jag hata/fobier?

vad vill ni läsa?


Av Evelina - 4 oktober 2010 17:06

ja, jag tränar förfullt, vet itne vad som tagit åt mig,

så nu : inget godis förutom lördagar i gång i månaden,

ingen läsk förutom lördagar  .

äta rätt, träna mycket = gå ner i vikt! 

Av Evelina - 4 oktober 2010 07:50

Nu ska jag snart till tandläkarn, laga ett hål och sen ska dom nog kolla upp en tid till tandregleraren eller vare heter, som ska kolla när jag ska få tandställning,


och andledningen till de är att en av mina framtänder har växt över den andra, och att det är för mycket tänder där uppe, så jag ska nog få da ngn tand också.

men de blir nog bra de..

fast jag har bara en fråga : gör det ont att sätta dit tandställning? dvs räls?


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards