LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Evelina - 11 oktober 2010 22:56

grattis älskade vännen, idag är det din dag,

har tänd fina ljus för dig,

tänkte åka till din grav, men det får bli en annan dag,

jag tänker på dig mycket och saknar dig mer än så.

hoppas på att du har det bra nu,

den 14 ska jag på kalas hos svea,

din storasyster,

det kommer kännas så tomt att inte andas samma luft som dig, att inte höra dig skriva, att inte få gosa med dig igen :(
lilla älsklingen.

KOM TILLBAKA!



100511

† 
100716
vila i största frid vackraste ängel!


Av Evelina - 11 oktober 2010 21:32

Dagens låt: P!nk – Dear Mr. President - Live From Wembley Arena London, England (spotify länk)

Dagens frisyr: utsläppt lockigt

Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: jeans, linne & stickad tröja

Dagens roliga händelse: när jag & rebecka gömde oss:D

Dagens planer: plugga på somfan!
Dagens vill ha:....
Dagens saknad: Mathilda&Madde!

Dagens drog: ..
Dagens tråkigaste: plugga!

Dagens finaste: madde!
Dagens måste: plugga!

Dagens dricka: festis
Dagens köp: festis & klubba
Dagens mat: kyckling & potatis(L)
Dagens kärlek: ..
Dagens mående: bradå
Dagens skratt: med rebecka!:D

Dagens tanke: kommer jag våga.
Dagens irritationsobjekt: fortfarande L..

Dagens smycke: halsband
Dagens just nu: bloggen, fb, musik & plugg

Dagens önskan: att våga.
Dagens längtan: till vecka 44.

Av Evelina - 11 oktober 2010 14:30

nu ska ja ut en snabbis, sen ska jag plugga & sen knäppa kort, kul att jag inte kan något ord av våran spanskaläxa, skit drygt..


& den har vi till IMORGON!
cyah

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards