LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Evelina - 14 oktober 2010 22:27

Nu är det så att jag beklagar att jag slutat uppdatera..

men Jag får världens smärtor i magen, vid blindtarmen, och jag är så rädd, jag volll bara krypa ihop på golvet och gråta av smärtan,

andledning till att jag är så rädd är för att  jag har åkt in till akuten för denna smärta engång förr, fast då hade jag så ont på högra sidan, så åkte vi in vid åtta, fick vänta i evigheter, satt och grät i väntrummet, sen försökte jag gå lite, men bara föll ihop på golvet. helt hjälplös.. sen fick jag komma in till barnmottagningen, så fick jag dropp, dom kollade och försökte komma på vad de var, dom trodde de var blindtarmen, men sen kom dom på att den är på andra sidan (DÄR JAG HAR ONT NU) & då trodde dom att de var mensvärk, men så var det inte. Så sen fick jag rönktid klockan 01.30 på natten, och jag skakade jätte mkt, var livrädd.. 

 

 Men INNAN jag åkte in och kollade vare var.. då hade jag inte ätit på flera timmar, jag åt vid halv fem den dagen, senåkte jag till farmor, tittade på tv osv, sen måsta jag åka in, jag kunde inte ens andas utan att börja gråta för de gjorde så ont, jag kunde inte gå..& när jag fick åka hem dagen efter, ja, då hade jag inte fått ätit på över 28 timmar...

 

förstår ni nu varför jag är så rädd för att operera?

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards