LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Evelina - 6 oktober 2010 22:44

.. nu ska jag gå och sova,

inte alltid man lägger sig denna tid, brukast oftast bli 1 h efter, dvs vid 00 tiden ngn gång,

men inte idag, nejnej,

har inget att plugga så då kan jag plugga på att sova i tid,

känner att jag blir så grinig och sur på mornarna när jag fått för lite sömn,

ops, stackars min omgivning :)

men aja, nu ska jag sova, men mina flätor i mitt nyduschade hår, och ja,

krull.


hörs imorgon:)


ibland kan man inte göra annat än att hoppas på att allt löser sig till nästa dag..

idag är en sån dag jag behöver hoppas på det..

  

Av Evelina - 6 oktober 2010 21:53

Dagens låt: Declan – An Angel
Dagens frisyr: utsläppt& fult

Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: tights, linne & kofta

Dagens roliga händelse: när linns hår fastnade i mitt & hahahaha
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: ett förlåt..
Dagens saknad: Mathilda!

Dagens drog: inget.
Dagens tråkigaste: skolan

Dagens finaste: Ebba:'D
Dagens måste: sova i tid.

Dagens dricka: tropisk
Dagens köp: present till erik
Dagens mat: 1 våffla & smörgåstårta
Dagens kärlek: .
Dagens mående: sådär
Dagens skratt: vetinte

Dagens tanke: mår inte bra av detta.
Dagens irritationsobjekt: L...

Dagens smycke: inget
Dagens just nu: bloggen, fb, musik & msn

Dagens önskan: att det blev vecka 44
Dagens längtan: till vecka 44.

Av Evelina - 6 oktober 2010 21:48

jag skrev det till dig, och hoppas du blev glad för det:

''På lördag var det exakt 1 år sedan jag hörde din röst för första gången Melissa. Minns du det? vi pratade i över 1 timme.. Det var fredagskvällen den 9 oktober 2009, jag behövde prata med någon, och du ringde mig, och bara efter första ordet du sa så visste jag att du hade något som ingen annan har, jag visste att du var speciell, helt underbar var du och ända sen den stunden har jag älskat dig av hela mitt hjärta, jag har försökt att stötta dig så som du har stöttat mig, och jag försöker att hålla kontakten, fast det inte alltid är så lätt. då du ska utomlands och vi inte kan prata på 1-4 veckor, så gråter jag, jag gråter över att inte kunna höra din röst, över att inte veta hur du har det eller hur du mår. Men du är ju mogen nog att ta hand om dig själv, men ändå blir jag lite orolig.

och jag gråter av lycka när jag tänker på den stunden när jag träffade dig för första gången, det var planerat så länge, sen november hade vi haft de bestämt, jag var så förväntansfull över att få träffa dig, men ändå så otroligt nervös.
Men du kom och bara stod där, du var så vacker, jag vågade inte säga någonting,gjorde bort mig totalt, jag blev någon jag inte är egentligen.. Dagen efter tog du studenten, du var så jävla fin, sen efter studenten när vi skulle fika osv, så gick du och presenterade mig för dina vänner, du verkade vara så stolt över att ha mig där? Dagen efter det tog du med mig på bio, bara du och jag, jag var så jävla lycklig, lyckligast i världen faktiskt.
Du är mitt allt Melissa, bara det är jag inte längre berättar det för dig, och kanske inte visar att jag uppskattar dig så mycket som jag egentligen gör,
du känns mer som en syster än kusin på något sätt, jag vet inte riktigt, systrar tjaffsar och blir så irriterad på varandra ibland, men ändå älskar dom varandra hur mycket som helst.

Och jag älskar dig.
det känns verkligen som om det var flera flera år sedan jag lärde känna dig, men det är ju bara ett år sedan, som ska bli till 60 år.
förlåt för alla misstag jag gjort, för alla gånger jag gjort dig besviken, det ar inte varit med meningen, det hoppas jag att du vwet. jag skulle ALDRIG göra någonting för att du ska bli ledsen/besviken på mig.
Det är hemskt när jag vet att jag gjort så du är det..

♥''

Av Evelina - 6 oktober 2010 07:45

Ja, det är sant,

sen jag vann ''tävlingen om att motivera vilka jeans man vill ha''

så har mitt liv blivit, enklare?

kan man skriva så?

jag har lixom, försökt varit mig själv, och jag har tagit in mycket, och efter dom orden jag fick ifrån L så känner jag mig oerhört stark vissa dagar,

jag är så lycklig, trots den skit man får gå igenom ibland..


POSITIVT!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards