LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Evelina - 16 oktober 2010 11:32

..



jag har blivit brunett igen?

nu får jag inte färga håret på ett bra tag.. tyvärr..,

då har jag väl inge hår kvar tillslut..

  

nu tvekar jag om det verligen var ett bra val att bli brunett..

jag slänger in fler bilder när jag orkar knäppa :)

Av Evelina - 16 oktober 2010 10:48

det stora hösttestet
gör det innan december tar slut !

kärlek
är du kär? -  nej.
i vem isåfall ? - ingen.
har du dumpat någon? - ja.
har du blivit dumpad? - ja.

hur många förhållanden har du haft? - räknar inte direkt.
har du verkligen varit kär? - Ja tyvärr.
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det?  nej!
är du rädd för kärleken? - ibland..


badgirl / badboy
har du rökt? - a
har du varit full vid fel tidpunkt? - dricker inte.
har du varit otrogen? - inte vad jag vet
har du haft camsex? - nej
har du spelat klädpoker? - har jag säkert, fast oseriöst
tycker du att det är coolt att supa? - absolut inte!


utseende

hur lång är du? - 164cm
hårfärg? - brunt.
stil? - jaru.
är du nöjd med ditt utseende? - nej.

är du mogen? - haha, säker inte:p 

 fritid
du har varit på läger? - ja

du skriver låtar/dikter? -
  ibland.
du spelar handboll/basket? - har spelat handboll

du spelar fotboll/innebandy? - jaa!!!! FOTBOLL(L)
du är ofta med kompisar? - näe, tkr de är skönare att bara vara ensam..

du tycker om att
[x] kramas
[x kyssas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[x] vara ensam
(ibland)[x] vara med kompisar
[x] att vara kär
[ ] vara i skolan 
[/.] vara hemma

[x] shoppa
[x] se på film

du är nöjd med
[ ] din kropp
[ ] din röv
[ ] dina bröst
[ ]  din snopp
[ ] din mage
[ ] dina ögon
[ ] ditt hår 
[ x] din längd
[ ] din näsa
[ ] din mun
[ ] ben
[ ] dina tänder
[ ] händer
[ ] fötter
[ ] hela alltet
[ ] ditt liv
[X] dina vänner
[x] din familj


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards