LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Evelina - 3 oktober 2010 09:09

Dagens låt: Mumford & Sons – White Blank Page
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: byxor,linne&ljusdalströjan

Dagens roliga händelse: baka med lisa:D
Dagens planer: ingen
Dagens vill ha: mer tid.
Dagens saknad: ingen just då

Dagens drog: chips.
Dagens tråkigaste: vänta på bullarna XD

Dagens finaste: Lisa,Sara,Erik & NEAAAA!!
Dagens måste: baka:D

Dagens dricka: cola
Dagens köp: tuggummi,godis och massa saker
Dagens mat: kött&kroketter
Dagens kärlek: .
Dagens mående: asbra;D.
Dagens skratt: när Nea skrattade :')
Dagens tanke: vi måste göra om detta!
Dagens irritationsobjekt: L.

Dagens smycke: halsband
Dagens just nu: -

Dagens önskan: att det blev v44
Dagens längtan: till vecka 44.

Av Evelina - 3 oktober 2010 09:00

tja,:D

haha.

vad töntigt de lät :)

men iallafall, hejsan, just nu sitter jag och klär på mig,

eller nä de gör jag ju inte, jag skriver ju här, men ändå så fixar jag mig inför hälsingeträningen från 10.00-12.00 och från 14.00-16.00

sjukt roligt, fast lite kallt kanske, aja, iallafall så får jag träffa hanna,johanna,sandra och alla dom från laget som är med där :D

nu måste jag skynda mig.


vi hörs när jag kommer hem,

ttyl :)

<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards