LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Evelina - 12 oktober 2010 16:24

Det första du tvättar i duschen? håret
Gillar du kaffe? nej
Hur mår du just NU? ont i magen
Berätta om din senaste dröm. kunna visa folk att inte vara rädd för att vara sig själv, det kommer svackor vilket fall.
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? har ingen favoritmat så

Vad vill du ha just nu? sommar!
Har du räknat till 1000 någon gång? ja
Biter du i din glass eller slickar du bara på den? beror på vad de är för glass
Använder du smileys? ja
Har du träffat någon kändis? aa
Gillar du keso? ibland
Vilken låt hade du sist i huvudet? elton john: your song
Är dina föräldrar stränga? - ..
Skulle du kunna hoppa fallskärm? ja.
Glittrar någonting i ditt rum just nu? skulle inte förvåna mig om de gjorde de..
Brukar du hyra film? sometimes
Var kommer du vara på lördag? säker på gårn.
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nejj
Vad åt du till lunch? liiiiiite lasange
Har du lockigt hår? ja -.-
När grät du senast? inatt
Har du gått in i en vägg någon gång? hahaha jaa
Favoritårstid? SOMMAR! & ibland höst
Vem höll du senast i handen? Linn
Sover du med TV'n på? ibland.
Tycker du att du är gammal? nä?.
Är du mörkrädd? inte om det är en stor grupp med mig, men om det är 1-3 st, ja!.
Gillar du ditt liv just nu? nej
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? ja
Har du bra syn? tror jag väl
Var är dina föräldrar just nu? hemma
Vad har du på dig just nu? adidas tröja, adidas byxor ,gina linne, bh, trosor och strumpor!
Vad var det senaste du köpte? tugummi & kitkat
Hatar du mer än 3 personer? JA!
Använder du sushipinnar? nej?
Äger du ett vapen? nej
Gillar du ditt hår? nejj!
Gillar du dig själv? nejj!
Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - mamma trorjag nog.
Vad har du för mobil? samsung touch

Vad har du för hobby?  FOTBOLL!
Hur många timmar sover du per natt? mellan 5-7 timmar

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards