LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Evelina - 9 maj 2010 22:08

livet går vidare i vilket fall -

varför fastna på sina gamla problem och brister?

varför stå kvar i samma svacka,

när man kan gå vidare och komma hur långt som helst?

varför ska man bara ge upp allt för att man inte orkar se framåt?

varför ska man inte kunna se dt roliga som ungdom?

varför kan inte vi se vilket underbart liv vi kanske kommer få näär vi blir vuxna,

vi kanske bildar familj, får barn, får en bra utbildning, ett bra jobb, goda, sanna vänner, inte missbrukar alkohål eller droger.

varför kan vi inte bara förstå att det finns en ljus sida i livet också,

bara attungdomen kan vara som värst. men se framåt, ljuset finns där,

men spring inte för fort fram,  då hinner du före alla andra, in i mål, - döden.

och dt är inget att vara stolt över, och stanna inte upp helt, då hamnar du efter och kommer aldrig mer kunna lämna allt som vart. ta en dag i taget och lev livet.

Jag har själv hamnat i samma jävla svacka flera gånger, och då har jag inte ens försöskt att ta mig upp, så utan mina vänner så skulle jag aldrig varit där jag är idag. jag har tänkt många gånger på att ge upp. jag har inte sett ngn mening med livet. för mig är dt försent att lära mig dt jag skrev innan, att se framåt, att se ljuset, men för er som vet att ni är stark nog, ta vara på eran tid som ni får, tiden är det mest rättviaste ni får. var glad över att ni ens finns här idag. & ni som känner att livet är meningslöst, att allt bara kan dra åt helvetet och aldrig komma tillbaka, ni känner att ni måste bort, bort från jorden. Sluta tänka så, tänk ist på eran familj, era vänner, dom som verkligen älskar er. Och då vill jag inte höra ngn säga '' det finns ingen som älskar mig,jag har inga vänner och ingen familj''. för så är det inte. någon har skapat DIG. och dt är din mamma och pappa, sen kanske du har några syskon, och dom/den älskar dig också, även ifall dom inte finns på jorden längre, så tänk på dina morföräldrar och farföräldrar, dina släktingar, du har mkt att leva för, men alldra helst, dig själv.


Av Evelina - 9 maj 2010 21:30

Tre saker som gjorde dagen bra..

1. Vann träningsmatchen mot järvsö med 3-0
2
. ljusdals damlag(!?) vann seriepremiären över niken med 3-2 (y)
3. hårfärgningen (y) äntligen!

Tre saker som gjorde dagen mindre bra..

1. gjorde illa mig.
2. har tappat bort mobilen flera ggr på 2 timmar, och nu vet jag nt heller vart den är -.-
3. måste läsa  ut ngn jävla bok, har typ 95 sidor kvar av världens sämsta o tråkigaste fantasy bok som ska vara klar tills imorn helst. -.-

____________________________________________________________________

storasyster :

3 words, 8 letters : I love you..

3-0

Av Evelina - 9 maj 2010 21:28

ja, rubriken kan ju nästan tala för sig själv :)

stukade lång&ring fingrena på uppvärmningen också, duktigt evelina,

men af, målskyttar trorja va helen 2 st, och hanna 1 :)


grymt asså!


peace!

Av Evelina - 9 maj 2010 09:30

TAGGAAA!

ja, nu sitter jag här igen, har inget liv alls, och ska snart äta frulle    

sen ska jag packa:målvaktsbyxor, tröja, benskydd, hårband, strumpor, handskar, medicin, skooooor, underställs tröja,vattenflaska, och säkert nåmer :)

eftersom vi drar till ljusdal vid 1, samling kl 2 , match kl tre, och vi vinner (:

förresten så äre ju mot järvsö, så vi vinner:)

och Lova och Matilda kmr också (: (moster & kusin)

wie :D


go ljusdal (((((:

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards